kan jij je paard ook wel eens schieten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 12:14

Romkabouter schreef:
Nee, heb ik nooit.

Vergeet niet, je paard is een paard en heeft net als jij ook wel eens een 'off-day'. En je paard zit je niet opzettelijk dwars hoor. Je behandeld hem op dat moment op de verkeerde manier Lachen

nee het jonge gras behandeld dr verkeerd Vork Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 12:31

de laatste tijd kan ik mijn paard niets anders dan schieten!
mijn hemel!
ze is de laatste tijd zo ontzettend drammerig onder het zadel..niet te filmen...
in omgang is ze ontzettend lief en baarf, maar o wee als je erop stapt..

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:09

Aifa schreef:

Als je denkt dat het daar door komt, moet je haar er minder lang inzetten Knipoog

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 15:33

Romkabouter"]
[quote="Aifa schreef:

Als je denkt dat het daar door komt, moet je haar er minder lang inzetten Knipoog
[/quote]

dat gebeurd nu ook. de staleigenaar had haar er belachelijk lang ingezet en dan 'ontploft' ze tijdens het rijden. maar t gaat nu weer super, voor de mensen die er in geinteresseerd zijn Knipoog

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:40

Nou normaal gesproken nooit eigenlijk. Maar nu hij persee braaf moet zijn na de operatie, alleen mag stappen. Hij probeert IEDER grasje in de berm te jatten, en alles is natuurlijk eng. Normaal boeit het me niet, maar nu gaat hem om zijn herstel! Ik moet me dan echt inhouden... Huilen

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:21

Afentoe zou ik hem idd... }>

Als hij weer eens niet te genieten is, niet langs de bakrand wil, super dwars en drammerig is en geregeld de bak door sjeesd. Maar de dag daarna gaat het meestal weer super, en dan wil ik hem niet meer kwijt Lovers

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:34

Toch is het wel leuk, nouja...ze tonen in ieder geval karakter!! Mijn pony was ook een echte draak. Ontsnappen, over de bakrand heenspringen, in de drinkbak/voerbak kakken. Honden pesten. Met caroussel op drie benen lopen (met het ene achterbeen de knol naast m trappen) Eens kijken of je met mens erop kunt rollen en bokken........

En als daarna verdrietig op stal kwam gooide hij me met zijn hoofd tegen de muur en dan lekker kroelen...ahh

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:07

Een paar weken geleden kon ik Red Bull echt heel erg schieten Ik had net een lekker ritje achter de rug en wilde nog even een ontspannen drafje doen. Hij ging me toch aan de kletter. Ik vloog over het ruiterpad en er was geen houden aan. Toen hij eindelijk stil stond kwam ik er achter dat ik in de "strijd" mijn mobieltje verloren was. Nou ik was al pissig en toen helemaal Boos! Frusty Op dat moment kon ik hem wel schieten maar meestal is hij wel lief hoor Ach gut Lovers

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:08

Vandaag nog, linksom is de sloot langs de bak niet zo heel eng, maar rechtsom moet je er toch wel heel hard voor wegrennen...

byrklint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:15

Pff moordneigingen haha neeeejj zover nou ook weer niet!! Maar mijn paardje kan soms wel een btje boel truten... Een echte merrie hé?? Knipoog

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 21:18

wat dat betreft zijn ruinen wat gelijkmatiger in gedrag

maar mn merrie is er niet minder lief om hoor Haha!

Lautjuhzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 11:52

die van mij gaat altijd wegrennen als ik em wil pakken. haal ik brokje, wil hij ze pakken en dan bijt ie me keihard in me hand en dan nokt ie em weer

katinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:20

ja zeker heb ik dat Huilen dan heb ik net een wedstrijd gehad en dan loop ze met der kop naar buiten en vreselijk te hinneken en dan gaat ze zo sloom als ik weet nie wat ahhhhh daar kan ik zo gruwelijk niet tegen en dan heb ik zo iets paard ik kan je wel........... maar dan als ik uitben gestapt dan ben iik weer iets vrolijker maar ze kan echt irri zijn vreselijk
maar ja
groetjes van tanja

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:33

Ik kan m wel schieten ja }> Clown
SOms kan ie met rijden zoooooo irri zijn zoals heel hard gaan en NIET naar beneden gaan en dan vooral in de les zodat iedereen denkt dat ik m niet kan rijden whaha (is ook wel zo majha) Schijnheilig
Maar t blijft wel me schatje Schijnheilig

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 11:57

Op het moment kan ik m'n dochter d'r pony wel , vorige week zou de veearts komen. Die heb ik af moeten bellen omdat ik d'r niet uit de wei kreeg (halster verloren), maargoed ik heb haar nu dus nog steeds niet te pakken...... Eigenlijk wel zielig want ze is gewoon bang, dus ik doe poeslief en ze komt al gewoon naar me toe nog even geduld en dan..

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 15:41

Aifa schreef:
wat dat betreft zijn ruinen wat gelijkmatiger in gedrag

maar mn merrie is er niet minder lief om hoor Haha!

Nou, mijn ruin kan er anders ook wat van. (spring)Balkjes langs de bakrand die de ene dag echt eng zijn en de volgende dag kijkt hij er weer niet naar om. Soms krijg ik ook wel eens de vraag of het niet toch een merrie is.....
Vorige week sprong hij zelfs weg van een grote kluit zand die aan de rand van de bak lag, alsof er ineens een monster uit kon komen en die kluit er ook pas net lag (ik had al een half uur gereden, en was er dus al behoorlijk wat keren langs gereden). Dan maak je mij niet wijs dat hij bang is, maar is hij gewoon aan het klieren.
En inderdaad, de behangrollen staan ook bij mij vaak klaar.

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 15:44

M,n lieve merrie kan ik ook wel eens schieten, vooral wanneer ze weer eens dwars door me heen loopt en ik weer een kopstoot van d,r krijg, maar verkopen doe ik haar nooit!!! Haha!