Wat ik met de paarden heb heeft vriendlief met auto's

We accepteren het van elkaar, en helpen en gaan mee met mekaar waar we kunnen. Ik zou nooit zeggen of jij eruit of die auto eruit.. en ik weet zeker dat het andersom ook niet zou gebeuren.
vind het belangrijk dat je elkaars dingen accepteert, en het de ander gunt. Het is ook goed om ieders een eigen ding te hebben, en zeg nou zelf het is toch veel leuker om een man/vriend te hebben die jou de paarden gunt en voor zover hij kan er in mee gaat? En waar je je verhaal tegen kwijt kan als er iets met het paardje gebeurt (dan wel grappig, dan wel schokkend etc.)
Echter als er een situatie voorkomt dat we financieel het bv. niet meer kunnen trekken of dat er een van ons chronisch ziek wordt en alle zorg nodig heeft o.i.d. ik noem maar wat en het daardoor gewoon weg niet meer kan. Dan kies ik niet voor m'n paard, hoe jammer dat ook is (zou er ook echt wel kapot van zijn), maar m'n vriend betekend wat dat betreft nog meer voor mij.
Gelukkig denkt vriend er ook het zelfde over, anders was het ook echt niet wat geworden.

Hij accepteert zelfs m'n ratjes, terwijl die dat eigenlijk helemaal niks vind haha