[VSW] Er wordt gejat bij ons op de club!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

josie

Re: [VSW] Er wordt gejat bij ons op de club!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:37

Dit heeft niets met je spullen laten slingeren te maken. Je mag toch wel een je trui of jas uit doen en die b.v. op de bakrand leggen, wil je hem later weer aan doen, is die weg?
Of even je beschermers af doen, eerste je paard lekker verzorgen en dan opruimen, zijn ze weg?
Onder laten slingeren versta ik weggaan en het maar ergens achter laten, daar is hier geen sprake van en trouwens men heeft van ander mans spullen af te blijven!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 01:38

Precies, je kan daar naar de verhalen van TS niet 1 tel weg zijn of je spullen zijn weg. Dat is gewoon een kwalijke zaak. Mensen horen gewoon van andersmans spullen af te blijven. Je weet dat het niet van jou is dus blijf er ook met je fikken van af.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:12

Pff...wat belachelijk! Dit heb ik nog nooit gehoord!!
Wat zegt de stalhouder hier van?
Dit kan toch niet!
Ik laat ook zo vaak m'n peesbeschermers liggen op de wasplaats, gister heeft mijn camera de halve dag op stal gelegen en als ik ga rijden staat mijn kast altijd wagenwijd open!
Nou als dat allemaal niet kan...pff...

Erg vreemd!
Wat zegt je vader er van?

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 16:21

Ik snap dat iemand eruit opmaakt dat ik alles zomaar laat slingeren. Oké jouw mening. Maar als ik gereden heb, en mn paardje staat de dampen verzorg ik éérst haar, en zorg ik dat ze zo snel mogelijk een deken op heeft. Dan ga ik niet eerst mn spullen opruimen, dat doe ik erna..

Mijn vader probeert er zo veel mogelijk aan te doen, maar zolang hij niet weet wie het doet, kan hij niets beginnen. Zoals ik al zei, je ziet de spullen nooit terug dus dan heb je ook geen enkel aanknopingspunt..

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 16:22

Tierania_ schreef:
Haha, ik ken het.
Gelukkig word het bij ons niet meer gedaan.

Hahah, Dianne je staat toch bij mij op stal? Of bedoel je dat het alleen aan onze kant gebeurt (de oude stallen) en bij jullie kant (de binnenmanege) niet?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 16:28

en heeft het briefje op het bord al wat opgeleverd??

Lonely

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:21

Ik mag van geluk spreken dat er nog nooit iets van me gestolen werd, als ik het zo hoor. Nu zijn we maar met vier huurders op onze stal dus daar wordt niets gestolen, maar vroeger op de manege liet ik ook wel al eens mijn spullen liggen en zorgde eerst dat het paard goed en wel op stal stond...

Hier op de manege in de buurt zijn er vaak jumpings en dan zie je de hele parking vol met trailers staan en hangen halster en touwen, dekens, zadels, hoofdstellen gewoon aan de trailers/camions terwijl er niemand te bekennen is... Ik heb al vaak tegen vrienden gezegd toen ik erlangs liep : "nieuw halster nodig?" Maar als je er dan bij nadenkt is het echt wel soms heel gemakkelijk om dingen te stelen. Zeker op jumpings als je bijvoorbeeld van een andere stal komt en behalve die wedstrijd niets op die manege te zoeken hebt, dan kan je het getolen gerief gewoon bij jou op stal gebruiken zonder bang te moeten zijn dat iemand het herkent.
Schandalig, eigenlijk.

Kan je niet zelf een val maken en het gewoon filmen met een verstopt cameraatje dat je er zelf zet? Dan kan je wel met een bewijsfilmpje naar het bestuur gaan.

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 23:43

@ Lonely, inderdaad! :j Soms zie je dure vrachtwagens staan met de klep gewoon open, zicht op de zadelkamer waar meestal niet de goedkoopste zadels en andere spullen liggen die je zo mee kunt nemen. Als ik dan zou willen jatten zou ik het daar doen en niet van je eigen clubgenoten!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:51

Wat vervelnd zeg..

Of je koopt gewoon foeilelijke spullen, kisschien pakken ze het dan niet meer :P
Maar dat lost het niet op. En als je er duidelijk je naam opschrijft ofzo met watervaste stift ofzoiets?? :?

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 12:40

DinoBanani schreef:
Anoniem schreef:
Kun je niet gewoon op al je borstels een zonnetje tekenen met water vaste stift. Of gewoon je naam er opzetten?

Haha, had ik dus gedaan.. Laatst had ik een hele grote harde borstel, verder niemand had die naar mijn weten. Naam stond er netjes op, en na een tijdje: foetsie.

Tijdje later bungelde ie aan een strotouwtje bij iemands stal. Naam was er netjes uitgekrast met een scherp voorwerp..

Dat was al eerder genoemd :o moet je maar ff lezen wat er toen gebeurde..

ps briefje heeft nog niks opgeleverd!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:03

DinoBanani schreef:
Tierania_ schreef:
Haha, ik ken het.
Gelukkig word het bij ons niet meer gedaan.

Hahah, Dianne je staat toch bij mij op stal? Of bedoel je dat het alleen aan onze kant gebeurt (de oude stallen) en bij jullie kant (de binnenmanege) niet?

Ja dat bedoel ik! Bij ons in de binnenmanege word het niet meer gedaan. ( Bij mij teminste niet) :P

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:36

tja sommige mensen vinden dat alles wat ze vinden van hun is op dat moment :(
Ik zou daar niet goed tegen kunnen hoor bij ons is dat in ieder geval niet van toepassing want daar gelden nog oude regels zoals behulpzaamheid verdraagzaamheid en voor al veel lol met je knol hhaha

A1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:46

Het is toch ook belachelijk dat je je spullen niet even kan laten liggen..
Sommige mensen kunnen inderdaad niet van andermans spullen afblijven.

Ik hoop dat er wat aan te doen valt.. Succes ermee!

ROSIDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:52

een sadel kast met slot!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:29

VSW-->PP

Break_sd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:48

Echt belachelijk dat die mensen niet van je spullen afblijven zeg...
Ik hoop dat je een goede oplossing vind!