Ik vind het wel lief van je dat je het wil. Maar niet slim.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sabinee__ schreef:xkimmx schreef:Klopt de datum in je profiel? Want dan hoor je 14 te zijn, kan je het dan wel betalen?
Maargoed, als je het kan betalen en je kan er een flink bedrag afkrijgen zou ik het doen. Je bent er in ieder geval van overtuigd dat ze een goed pensioen krijgt.
Zij is bijna 15 en als ik het goed onthouden heb uit een ander topic, haar vriend 27.
Mag verwachten dat je dan samen wel een goed financiele situatie hebt ..
Probeer er inderdaad nog wat van af te praten, en alvast veel plezier met je aankomende topper.
maverick schreef:persoonlijk zou ik het niet doen. 28 is oud en de kans op gebreken is groot.Je kunt de pony gezien haar leeftijd ook niet voor verzekeren.Dus wat als er bijv voor €1000,- aan dierenarts kosten gaan komen.Verder behoor je de pony gratis te krijgen. Slachtprijs wat de meeste hier zeggen is bar weinig.Want de slager zit niet te wachten op een 28 jarige
Storm76 schreef:Er zijn wel een paar vraagjes waar je over na zou moeten denken.
Mocht het uitgaan tussen jou en je vriend, kun je dan alleen de kosten dragen? Je bent pas 14 jaar. (Volgens mij is het niet legaal voor je vriend om een vriendin van 14 te hebben)
Komt je school niet in de knoop met 2 paarden om voor te zorgen?
Vinden je ouders het goed?
Ik hoop dat je het paard kunt kopen, veel plezier met haar!
ukoldaatje schreef:Storm76 schreef:Er zijn wel een paar vraagjes waar je over na zou moeten denken.
Mocht het uitgaan tussen jou en je vriend, kun je dan alleen de kosten dragen? Je bent pas 14 jaar. (Volgens mij is het niet legaal voor je vriend om een vriendin van 14 te hebben)
Komt je school niet in de knoop met 2 paarden om voor te zorgen?
Vinden je ouders het goed?
Ik hoop dat je het paard kunt kopen, veel plezier met haar!
![]()
![]()
Het eerste wat ik dacht, die vriend is hartstikke strafbaar...een meiske wat
nog dik minderjarig is...![]()
![]()
Ik heb ook zo mijn twijfels of je relatie langdurig zal zijn, maar als je zegt dat je het ook
haalt als je vrijgezel zou zijn, dan zou ik ervoor gaan.
Zou namelijk echt kl#te zijn als jij het paard overneemt en het opeens niet meer kan betalen,
das echt rotter op die leeftijd om dan alsnog van eigenaar te moeten switchen.
Denk in het belang van het paard zou ik zeggen.
Sucses!