Schoft afschuren bij D pony??!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:50

Wow, bizar verhaal van dat afschuren van de schoft. Lijkt me eerlijk gezegd een broodje aap verhaal...

Ach, tegenwoordig voor het meten de knol laten bekappen, er flinterdunne ijzers onder plaatsen (wordt alsnog 1cm van de hoogte afgetrokken) en even flink gaan rijden en direct na het rijden gaan meten.
Mensen zijn echt gek. Alles voor de poen.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 10:36

lara_bob schreef:
Ik vind het heeeel raar.
Mijn pony is 1.48 m en ik moest hem voordat ze kwamen meten even longeren.

Heb ik toen ook gedaan, zijn ze wat rustiger, anders heb je de kans dat ze zich enorm opblazen.
Bij de eerste keer meten bij de pony meter was die van mij ook 158, na 10 minuutjes wachten was ie 156, omdat ie eerst zo druk was.
De tweede keer thuis laten meten, en eerst gereden, gewoon netjes weer op 156 gemeten. (zat maar 2maanden tussen)

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 12:26

Ik ken die pony waar het bij gebeurd is, maar ik ga niet vragen aan dat meisje of ik een foto van de schoft mag zien :n Bij mijn weten is het niet bij dat meisje gebeurt, maar bij (een van) de vorige eigenaren. Misschien weet zij er zelf niet eens van, en voor je het weet heb je de grootste ruzie :o