Hoe triest kun je zijn? Gore PEDO!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:17

Tja er lopen hele rare lui rond.

Zo had een paard jaar geleden een advertentie gezet in de BIT.
Om mijn hengst aan te bieden voor de dekdienst.
Toe belde er ook zo'n vreemd Figuur, na een tijdje over de hengst
gepraat te hebben.
Vroeg hij of ik misschien iemand wist die werk zocht in de paarden wereld. Aangezien ik op zoek was naar ander werk vroeg ik wat het werk inhield.
Het ging om het verzorgen van een aantal Andalusische hengsten.
En toen ik wat doorvroeg begon, hij erover dat zijn vrouw een nogal sterk contact had met de hengsten, en of ik dat ook had met mijn paarden.
Ja dat heb ik ook antwoordde ik: (niet wetend dat hij op een heel ander vlak dacht).
Volgende dag belde hij terug om de rest te bespreken.
Toen begon hij erover dat zijn vrouw opgewonden raakte als de hengsten gingen dekken en hij vroeg of ik dat ook had. Waarop ik ontkennend reageerde, maar toen vroeg hij of ik daar moeite mee had dat zijn vrouw wel opgewonden raakte?? En daarna begon hij erover wat ze nog allemaal meer deed met de paarden, dingen ik mij zelfs geen voorstelling van kan maken. Ik had toen al zoiets die spoort niet maar dacht doe net alsof mijn neusbloed want ik wilde hem gaan aangeven en daarvoor had ik wat meer info van hem nodig.
Dus heb een beetje met hem mee geluld en kon zodoende zijn telefoonnummer achterhalen en heb een melding gemaakt aan de BIT die een waarschuwing heeft geplaatst in het blad. En heb bij de politie hem aangegeven, maar zoals altijd doen die niets.
Na een tijdje belde zijn vriendin op waarom haar vriend zoveel met mij belde?? Ik haar toen het een en ander verteld wat ze niet geloofde natuurlijk.

Paar maanden later belde hij nog een keer, ik heb hem even laten praten en vertelde hem toen dat ik zijn nieuwe verhaaltje weinig origineel vond en dat hij bekend was bij de politie dus als hij in zijn hoofd haalt om nog een keer te bellen of als ik er achter kom dat hij anderen lastig valt dat ik er dan werk van ging maken.
Tijdens het telefoontje heb ik zijn vriendin gebeld waarvan ik het nummer van haar werk had gekregen, want hij had tegenover haar alles ontkend.
En voordat ik ophing, heb ik hem nog even verteld dat ik op de vaste telefoonlijn zijn vriendin had die de hele tijd mee geluisterd had......
Tja toen was hij dus weer vrijgezel..................gna gna

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:32

Yentl schreef:
Enne gera, niet te geloven

Als je in Utrecht wilt gaan studeren/wonen dan pb me maar... je kunt viavia waarschijnlijk heel wat beter aan een huis komen dan via zo'n goorzak. Het is echt ongelofelijk wat die mensen je kunnen maken... (maar mij dus echt niet.. ik was niet zo desperate op zoek naar een woning... moet je voorstellen!)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:36

Goeie actie shasta!!!! Haha

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:28

Idd, slimme actie van je, Shasta. Daar moet je maar net opkomen op zo'n moment. Meestal ben je overdonderd als er zo'n telefoontje binnenkomt.
Wat een zielige figuren lopen er op deze wereld rond. Dat blijkt maar weer.
En Shiloh, jij hebt ook goed gereageerd hoor. Ik hoop dat je niet meer lastiggevallen wordt door hem.