okay, ik moest lachen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 10:43

ik rijd ook soms in een spijkerbroek ;)
ik vind het echt fijn zitten :D
en een rijbroek voldoet wel aan de eisen, maar is in mijn maat heel vaak veels te wijd :P
en dan koop ik een kleiner maatje en dan is de taille weer teklein :(:)

HappyBuddha

Re: okay, ik moest lachen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 10:44

ik rijd meestal in rijbroek maar ook wel eens in een normale spijkerbroek...

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:49

spijkerbroek bij mij: een been vol schaafwondjes

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:50

Ik rij ook een een spijkerbroek, gewoon engels. Soms ook wel eens een rijbroek, maar die jeuken :P

Lott__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 16:56

thoraklover schreef:
Op mijn leren zadel rij ik soms met een spijkerbroek en soms met een rijbroek.. Op mijn kunstof pinokkio zadel rij ik liever met een rijbroek omdat een spijkerbroek ontiegelijk gaat schuren (heb het 1 keer gedaan, mijn benen waren vanbinnen helemaal rood en deden verschrikkelijk pijn) dus dat doe ik nooit meer! :P

haha, had ik ook een keer. Op vakantie ging ik paardrijden, natuurlijk gewoon in een spijkerbroek. En toen had ik na dat uurtje een pijnlijke wond aan mijn been want 't zadel had zitten schuren als een gek..
..
2 dagen later ging ik weer. xD En toen was 't bij 't andere been ook en nu loop ik met 2 littekens.. En ik rijd nogsteeds met spijkerbroek. Maar ik ben gewoon een die hard.

ilovelente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:59

Ik heb wel eens in een spijkerbroek gereden maar dat zit best strak & niet lekker. Dus ik rij gewoon met een rijbroek en als ik zonder zadel rij doe ik dat meestal in een joggingbroek.