Juut schreef:Hebben we vervolgens een kwatier naar etende paarden zitten kijken...alsof we nog nooit een paard hadden gezien
Neeee!! Echt? HAHA!
Dan was ik meteen gegaan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MonicaG schreef:marlinH schreef:
Marlin, op dat moment vonden we het wel super leuk.
Maar achteraf viel het best tegen inderdaad, helemaal ook omdat je er best veel geld voor betaald!
Laten we nou niet overdrijven
.[/quote]
Maar we verpesten het topic haha
Sjaad schreef:Ik vind het een beetje te veel 'show' en te weinig echt artistiek.
Echt paardentheater zien? ......Kom dan maar naar Zingaro!
xNathaliee schreef:saarie schreef:Als je Cavalia hebt gezien, valt dit een beetje tegen
Klopt, Cavalia is écht super. Apassionata wat minder.
Maar ik ga wel dit jaar, aangezien Cavalia jammer genoeg niet elk jaar in Nederland te zien is.
Ik ga 2e kerstdagBen al 2 keer eerder geweest, of was het 3 keer .. haha.
megahaf schreef:Sjaad schreef:Ik vind het een beetje te veel 'show' en te weinig echt artistiek.
Echt paardentheater zien? ......Kom dan maar naar Zingaro!
Ik ben ooit naar een voorstelling geweest van Zingaro en tot nu toe is er niets dat daar kan aan tippen. Ik heb intussen ook al een paar documentaires gezien over Bartabas/Zingaro (over de voorbereiding van de voorstellingen en zo) en ja, die man kan rijden, en ja, de paarden worden in hun waarde gelaten en goed behandeld, je ziet dat ze er echt plezier in hebben. Dus als je ooit de keuze hebt: Zingaro!!!