wat erg als ik weet wie het is zal ik hem de ogen eruit halen en alles wat hij heeft aangericht wat bezielen die mensen zijn niet goed ze moeten in het gesticht
nerissa
Geplaatst: 13-05-03 18:30
echt nie normaal joh da mensen zoiets kunnen ik heb ht bij mijn paard ook meegemaakt maar nie zo erg gelukkig. ik stond ook op een wei nooit gebeurde er wat en net een week na dat mijn paard daar staat word ze met een grote houten paal op dr gezicht gemept en tegen de rest van haar lijf, prikkeldraad om de staart gebonden dus ze probeerde dat eruit te halen heel haar onderkant van dr ogen kapot was echt verschrikkelijk gelukkig is ales na heel veel veeartsen bezoekjes goedgekomen, alleen als ze dr eigen druk maakt hoor je haar adem veel zwaarder worden.
masja
Geplaatst: 13-05-03 18:58
Ionica staat nu overdag buiten en 's nachts binnen, maar de jaarlingen, hengstjes en pensionpaarden staan nu dag en nacht buiten in een goed afgeschermde wei. Ik zou er niet aan moeten denken dat er een of andere gek zoiets met mijn knuffel zou doen. Als ik m vind dan ruk ik hoogstpersoonlijk eerst al zijn oogharen uit zijn kop, vervolgens al zijn nagels uit handen en voeten!! Ieuw, ik zou me dan echt niet in kunnen houden!
flashyjac
Geplaatst: 13-05-03 19:05
Ik kan hier ook ontzettend kwaad en emotioneel om worden. Net zoals net in het zes uur journaal een geitje te zien was, waarvan 'jongelui' de ogen uitgestoken hadden. Het ging over wanneer iets kattekwaad is en wanneer het criminaliteit was. Het is echt niet normaal dat mensen zo ontzettend weinig hart hebben dat ze dieren gaan mishandelen, misbruiken en martelen. Ik word daar zo grandioos boos om!!! Als ze mijn bijrijdpaarden wat aan zouden doen... ik weet het niet. Ik denk dat ik ontzettend kapot zou zijn en door het lint zou gaan. Ik wil er niet aan denken. Dat er dat soort mensen bestaan, je begrijpt het toch niet. Ze zouden met die mensen precies hetzelfde moeten doen als wat zij met dieren doen. Als ze er nou over na zouden denken hoe ZIJ het zouden vinden als zij in een huisje zouden zitten waar ze zelf niet uit konden, dat er iemand binnen komt die je denkt te vertrouwen (want een geitje op een kinderboerderij of een paard op een manege vertrouwt over het algemeen mensen) en dat diegene dan ineens een mes tevoorschijn haalt en allerlei vreselijke dingen met je uithaalt, terwijl jij nergens heen kan? Daar zouden ze zelf eens aan moeten denken. Maar volgens mij zijn die mensen daar zelfs nog te dom voor.. Het is ongelofelijk
risjuhh
Geplaatst: 24-08-03 18:01
DR IS NU WEER EEN PAARD MISHANDELD IN LOOSDRECHT!!!!!! IK WORD ER ECHT ZOOOO ZIEK VAN, IK LAS HET IN DE KRANT EN WAT DENK JE IK KEN DIE PONY OOK NOG EENS, NIET DAT HET ANDERS MINDER ERG IS HOOR, MAAR DEZE PONY HEEFT NET EEN VEULEN GEHAD, EN DR MELKKLIER IS DOORGESNEDEN DAN BEN JE TOCH ECHT ZIEK IN JE HOOFD!! OPHANGEN DIE IDIOTEN
x_Marleen_x
Geplaatst: 24-08-03 18:15
GRRRRR
DIT IS ZO ZIELIG, gadverdamme zeg! ik kan hier ook wel huilen zeg Het word steeds gekker
x_Marleen_x
Geplaatst: 24-08-03 18:16
In Dordrecht is er ook pas een shetlandertje Seksueel mishandeld, en hebben ze ook gestikt met een touw. En het was zo'n lieve shetlander!
roderigo
Geplaatst: 24-08-03 18:32
het is toch zo zielig he dat er van die gekken lopen en dat ze zulke lieve onschuldigen dieren dood maken wat is er nou zo grappig aan?ga elkaar dood maken zou ik zeggen maar laat die dieren met rust ik vindt dat deze soort mensen de doodstraf verdienen net zo als ze bij de dieren hebben gedaan precies hetzelfde bij hun doen.ik vindt het gewoon diep triest
Tancreda4
Geplaatst: 24-08-03 18:55
Is het nou niet genoeg geweest?! Waarom????????? Zulke mensen zijn echt ziek! Scheiterds dat ze niet een levend wezen nemen die van zich af kan slaan, die zich kan verweren! Nee ze nemen van die onschuldige paarden die hun zelf in de armen lopen... Lekker makkelijk... GRRRRRRRRR, je zou ze toch!!!
Mowtje
Geplaatst: 24-08-03 19:07
huizenhoog kippevel op mijn armen. Je wordt hier echt misselijk van!! Het ergste is nog dat als ze gepakt worden er zo weinig straf op staat. Het is volgens mij in de wet helemaal niet geregeld. Je hoort toch ook van die pony/paardenhouders die hun dieren verwaarlozen??? Dan krijgen ze een waarschuwing en mogen vrolijk weer paarden aankopen...
happyjoyce
Geplaatst: 24-08-03 19:50
Wat lopen er toch zieke mensen op de wereld! Waarom doen die mensen zulke onschuldige dieren zoveel pijn?!! Die mensen moeten zelf de doodstraf moeten krijgen en niet 1 waarschuwing.
SisLeone
Geplaatst: 24-08-03 21:56
Er lopen echt grote klootzakken op deze aarde rond zeg Welke achterlijke gladiolen halen zich in het hoofd deze dingen te doen. Afschieten mag je ze van mij.... of ergens pijn laten lijden en lekker laten kreperen zeg En dan de belachelijke straffen hierop. En dan durft de mens te zeggen dat ze beter zijn dan dieren..... Een dier dood om te overleven en de mens dood voor zijn plezier. Bah stelletje zakkenwassers zijn het zeg.
XxSwEeTy
Geplaatst: 24-08-03 22:05
och wat zielig!! ik dacht dat gebeurt natuurlijk alleen maar weer hier bij ons in de buurt!! maar nee, in duitsland ook al!! en zoveel paarden teglijk, en dan die kinderen op de manege die dat moeten zien! wat een achterlijke mongolen lopen er hier rond, die hebben een monster in hun ziel zitten!!! en let wel, in een stal kan een paard geen kant op! in de wei kunnen ze nog wegrennen, dus ik weet zo net nog nietw at je beter kan doen, volgens mij kan je je paard maar beter bij je in bed stoppen!
masja
Geplaatst: 24-08-03 23:06
Jakkes! Echt smerig dat dit kan gebeuren he? Wat voor straf zouden ze krijgen en zou de eigenaar van het slachtoffer aan de gegevens kunnen komen waar de dader woont etc als ze hem hebben?
Jantien
Geplaatst: 25-08-03 00:07
Dubbelpost en bovendien een heel oud topic opgehaald. De reden waarom dit topic weer omhoog is gehaald staat ook in: [VvdD] Weer pony met mes bewerkt.