Wiskey is niet meer... ;(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:08

Ik schrok wel eventjes toen ik dit las. Ik dacht dat het beter met hem ging. Ik dacht echt dat hij het zou halen. Wat erg voor je. Veel sterkte hoor.

Rust zacht Wisky, je kan mijn vorig paardje op de zonnige groene weides gaan gezelschap houden.

LisetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:10

Heel veel sterkte.

Liefs,

Lisette

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:11

Nou wat sneu...
Zat er al die tijd wel een beetje in, hij was ook zo ontzettend klein, maar toch blijft het vervelend.
Sterkte

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:20

oh jeh! schrik er wel van zeg! ging zo goed met hem!
heel veel sterkte

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:35

Verdorie zeg, juist nu het zo goed met hem ging! Heb gisteren nog met een big smile naar zijn drafje en galopje zitten kijken, en nu zit ik te janken Huilen .
Echt heel spijtig dat hij het niet gehaald heeft, aan jullie inzet heeft het in ieder geval niet gelegen! Jullie hebben je uiterste best gedaan!

Heel veel sterkte de komende tijd, en probeer je de leuke dingen te herinneren. En als het eens te veel wordt, krop het niet op! Er is niets mis met huilen!

linielin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:42

wow das echt erg, altijd heb ik al de foto's bekeken ik vond het zo'n leuke combinatie. op het begin dacht ik dat ze het niet ging redden. maar na die foto's met het galopje enzo wist ik zeker dat ze het ging redden. maar nu dit bericht... echt erg veel sterkte meid!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:44

verschrikkelijk dat dit verhaal zo moet eindigen voor jullie en het arme veulentje!
heel veel sterkte!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:46

Jeetje wat vreselijk Huilen
Het leek zo goed te gaan Verdrietig
Ik leef met je mee, het waren steeds zulke aangrijpende verhaaltjes en dan met die foto's erbij.

Heel veel sterkte Ach gut

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:51

Wat vreselijk meid..

Ik ben vorig jaar ook mijn veulen verloren, en hoe kort ze er ook zijn, ze nemen meteen een plekje in in je hart.

Een goede vriend zei me toen dat je het nooit zal vergeten, maar dat het op een gegeven moment iets wordt waar je met een glimlach aan terug denkt, omdat het zo mooi is geweest..
Ik kan je vertellen dat hij gelijk had..

Heel veel sterkte, en vergeet niet van zijn broertje en mama te genieten.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:56

a bah ik dacht dat het net weer zo goed ging en nu dit heel veel sterkte met het verlies een knuffel voor jou en mama genderose een grote brer

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:00

Tancreda4"]
[quote="chatelaine schreef:
He bah !! Verdrietig
had het echt niet verwacht ook Huilen ...
Had het er vanmiddag op stal nog over met een andere bokster dat whis al kon staan enz Verdrietig En dan lees ik nu dat ie der niet meer is Verdrietig
Wat vreselijk Huilen Heel veel sterkte er mee meis Huilen
Hoe is de merrie er onder ??

Goed. Ze was ook niet dol op hem, had meer voorkeur voor het andere. Maar zodra ew de ewi in gaan, gaat ze snel naar Wodka toe, net alsof ze bang is dat we die ook weghalen...
[/quote]

Een paard voelt toch instinctief als een veulen minder kans heeft op overleven. Heel naar voor jullie, en ik hoop dat Wodka een gezond en groot paard mag worden.
Sterkte ermee.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:14

Bah wat naar zeg, maar gelukkig heeft hij wel nog zo'n opleving mogen mee maken. Genieten in het zonnetje. Veel sterkte!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:17

o jee zeg,wat onzettend jammer,net toen je eindelijkwat beweginkjes van hem mocht op vangen
Hij heeft dat gelukkig nog wel mogen meemaken.
heel veel sterkte gewenst!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:22

Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on the snow.
I am the sunlight on ripened grain,
I am the gentle autumn’s rain.
When you awaken in the morning’s hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there, I did not die.

dit gedicht heeft mij veel geholpen met de dood van mijn hondje...

veel sterkte heb ook 2 paarden verloren...

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:26

Ah wat jammer!
Ik had echt gehoopt dat ze het zou redden!

Veel sterkte! Ach gut

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:34

Wat sneu Verdrietig

Krijg er helemaal een brok van in mijn keel Verdrietig Jammer dat hij niet langer van zijn mamsie en broertje mocht genieten Verdrietig

Heel veel sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:42

Volgens mij hebben we hier met zijn allen de kleine Wiskey in gedachten aan zitten moedigen, heel erg triest dat hij het toch niet gered heeft.

Heel veel sterkte!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 00:04

An angel in the book of life
Wrote down an infant's birth
and mentioned as he closed the book
.........too beautiful for earth

Ik zag net je topic bij ITP staan en mij hart sloeg echt even over...
Veel sterkte

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 00:51

Ik zag ook net je topic staan op ITP...life's truly a bitch denk ik dan maar weer Boos!
Heel erg jammer, maar misschien beter voor Wiskey, hij heeft nu geen pijn meer en heeft toch even met volle teugen kunnen genieten van het zonnetje, de wei en heeft zijn moeder en broertje kunnen leren kennen Lovers
Heel veel sterkte!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 07:52

Tancreda4 schreef:
Ja, het is voorbij... Een vreslijke domper om mijn vreugde... Snap het niet, had het echt niet verwahct! Gisteren was ik nog zo blij en trots dat hij achter Gen aan rende en galopeerde en haar bij kon benen!!
Maar savonds kreeg hij last van zijn darmpjes... Snachts DA erbij, spuitjes, clisma's maar het mocht niet baten...
Sochtends mochten ze in de wei, zon doet hem namelijk goed, en gisteren had hij ook zichtbaar genoten van het mooie weer. Maar hij kon niet lopen, liet zich steeds maar weer vallen waarbij knietjes kapot gingen...
Hijs in de wei overleden, aan Genderoses en WOdkas zijde... Hijs niet meer...
Ik werd gebeld door Mariska, en hoorde dat er wat fout was. Ze huilde. Ze vertelde het en ik kon wel instorten! Zat nog op school, ben gelijk naar haar toegegaan... Ik zelf heb het niet meer gezien, Mariska wel en ze zei dat het er redelijk vredig bij lag... Gelukkig maar... Ik mis hem, had het echt niet verwacht. Kon d'r ook nog wel bij... :cry:

Afbeelding

Gelukkig heeft hij nu geen pijn meer... Rust in vrede lieve Wiskey!!! Verdrietig Verdrietig

Wat erg! Veel sterkte!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:13

Tancreda4 schreef:
Het is wel fijn, dat hij toch nog opleefde na zijn bijna dood ervaring vorige week. Hij leefde weer helemaal op, en gisteren genoot hij gewoon met volle teugen!! Heerlijk languit laten vallen in het zonnetje, lekker rollen, en dan heerlijk in het groene gras liggen... Hij genoot echt met volle teugen, dat kon je gewoon zien. Ben blij dat hij gisteren zich zo goed voelde. Het stomme is dat is vannacht droomde dat ik een berichtje schreef over dat hij koliek had gehad, een knoop in zijn darm en was overleden. Die droom is nog uitgekomen ook... Vind het echt verschrikkelijk... Weer een paardje moeten missen, alsof het al niet genoeg is gewees Verdrietig

Tsja er is meer tussen hemel en aarde zeg ik dan maar .......
Hij kan nu daarboven lekker van het zonnetje genieten moet je maar denken.
Sterkte meis.... je hebt echt gedaan wat je kon.
Viv

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:20

Jeetje had niet verwacht dat hij zou overlijden, echte jammer. Heel veel sterkte!! Knuffel.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 08:29

Swiebertje schreef:
Wie is trouwens de vader van je veulentjes?

Ene patriot, een als het goed is niet goed gekeurde hengst.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:35

Ik had ook wel gedacht dat hij het zou gaan redden, hij was immers de eerste week door.
Heel veel sterkte!

Liefs

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 08:35

Bedankt voor jullie reacties. Doet me echt goed. Ben echt blij dat ik hem gisteren zo heb zien genieten! Ik genoot helemaal. Ik had gisteren ook zo iets, en Mariska ook, van ga weer lekekr op GEn hobbelen en genietne van Wiskey die galopeerd ahcter haar aan! Was echt een geweldig gezicht, kon toen wel een traantje wegpinken van geluk, want hij was sterker, dat liet hij zien, nu zou hij het redden... Niet dus...

Genderose begon hem net wat meer aandacht te geven, want ja een veulen dat zelf achter je aan loopt, en zelf rent en neit de hele tijd ligt is veel leuker en intressanter. Maar daar voor heeft Wiskey het wel zwaar te voorduren gehad, geen warme moeder neus tegen zich aan en als hij geluk had keek Genderose uit waar ze stond, maar vaak genoeg heeft ze bijna op hem gestaan Gaaaap echt eng om te zien!

Gelukkig heeft hij geen pijn meer, en is zijn laatste dag fantastisch geweest! Nu zal ie wel bij mijn Tancreda zijn, kunnen ze lekker samen spelen Lachen