Als ik al die verhalen hoor, denk ik dat ik eens langsga op de nationale kampioenschappen voor hoefsmeden, met uitgebreid fotoverslag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik had hiervoor alleen maar oude/lelijke of vrouwelijke hoefsmeden, maar deze.. die mag er echt wel wezen hoor! Overigens was een van mij paarden meer weg van mijn vorige hoefsmid. Die had namelijk een kaal hoofd en zodra ie begon te zweten dan zag mijn paard zijn hoofd aan voor superlekker zoutblok! Ging ie altijd z'n hele hoofd aflebberen! Maar die hoefsmid die ik nu heb is meer mijn smaak. Weet eigenlijk niet eens of ie getrouwd is ofzo
Hmm moet ik maar eens snel gaan uitzoeken
snowdon schreef:en what about veeartsen?Morgen komt ie bij ons, en ik hoop dat de jongste komt, die is nl wel leuk
![]()
lazen jullie vroeger van die bianca boekjes? zo heette dat toch....wel, bianca is inmiddels een grote meid geworden en lust er wel pap van
oh nee, dan wordt het meer een stomende bouquette reeks roman 
flettie schreef::)) Jaaah, Jacco heeft een erg leuk kontje om naar te kijkenOok Fayette is wel gecharmeerd van zijn kontje: lekker snuffelen en als ik het niet in de gaten heb heel af en toe zachtjes met haar tandjes zijn schort testen (kijken of ie wel goed vast zit
). Verders heeft ie ook nog eens een ontzettend schattige hondje bij zich
![]()

Mijn vroegere smid was heel lekker, en ik vond het inderdaad wel leuk om ernaar te kijken want Amanda stelt zich ook altijd aan, dus had ik wel een reden om haar vast te houden. Maar hij is een paar maanden geleden gelukkig getrouwd, dus helaas. De nieuwe smid is niet bepaald aantrekkelijk... Ik was inderdaad ook altijd jaloers als Amanda hem besnuffelde of een douwtje gaf, of even proefde of hij bijt-bestendig was