geef jullie mening eens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

STELLAlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:18

littleroosie schreef:
Sorry maar ik vind simpel weg dat ze jou gebruikt. Het lijkt zo haar eigen paard wel alleen jij betaald alles. Zo hoort het toch echt niet. Die griet moet allang blij zijn dat ze op jou paard mag rijden en dan gaat ze nog zulke eisen stellen ook, kom op hé. Er zijn zelfs zat mensen die er voor zouden betalen om jou paard als bijrijd paard te mogen hebben.

helemaal mee eens, amen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 19:27

STELLAlover"]
[quote="littleroosie schreef:
Sorry maar ik vind simpel weg dat ze jou gebruikt. Het lijkt zo haar eigen paard wel alleen jij betaald alles. Zo hoort het toch echt niet. Die griet moet allang blij zijn dat ze op jou paard mag rijden en dan gaat ze nog zulke eisen stellen ook, kom op hé. Er zijn zelfs zat mensen die er voor zouden betalen om jou paard als bijrijd paard te mogen hebben.

helemaal mee eens, amen
[/quote]

ik ook!

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:15

Ik zou dat niet pikken hoor, het is en blijft jouw paard! ze heeft al mazzel dat ze op hem mag rijden! laat d'r anders maar een eigen paard kopen!!!!

Moonlight20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 13:19

ik heb met haar dingen geregeld nu:
het paard blijft in het weekend op de wei staan, behalve als het eens toernooi is, dan mag hij daar voor een dag blijven staan, anders niet meer.
Een ander wei mag ook niet.
Hij blijft staan waar hij nu staat.
goe van mij he *LOL*
ik ben fier op men eigen

xxMerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:20

het lijkt dr meer op dat t haar paard is als t jouwe dat je dat pikt Verward