mini-shetlander afgeracht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BlackBeautY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:30

Maar ik rij ook altijd op de shet van ons buurmeisje als zij er niet zijn. Het is een heel lief beestje, en hij vind mij ook lief. Daarom heeft hij ook graag dat ik op hem rijd. En als ik het aan mijn buurmeisje vraag, mag het toch niet... Die kinderen willen je paardje echt geen kwaad doen hoor! Boos!
Ze vinden elkaar gewoon lief. Als die van jouw hunnie niet lief vond, mochten ze ook niet op hem rijden van hem.

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:45

wat zeg jij nu ???????

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:25

BlackBeautY schreef:
Maar ik rij ook altijd op de shet van ons buurmeisje als zij er niet zijn. Het is een heel lief beestje, en hij vind mij ook lief. Daarom heeft hij ook graag dat ik op hem rijd. En als ik het aan mijn buurmeisje vraag, mag het toch niet... Die kinderen willen je paardje echt geen kwaad doen hoor! Boos!
Ze vinden elkaar gewoon lief. Als die van jouw hunnie niet lief vond, mochten ze ook niet op hem rijden van hem.

JA wat *banketstaaf* jij nou weer dan!!!hallo , DIE PONY"S ZIJN NIET VAN HUN!!!!
dus hoe DURF je zo'n berichtje te plaatsen heb je de voorgaande verhalen niet gelezen!!!!!!over dat zo'n pony een peesblesure had en ze gingen er mee springen???en jij VRAAGT het aan je buurmeisje die andere kinderen doen dat niet!!
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty Misselijk

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:29

HOHO ik had je verhaal niet goed gelezen!!!!vraag jij het ook niet!!!waar ben jij dan in hemelsnaam mee bezig!!!!ben je zo'n triest persoon dat je het niet vraagt wat ben jij voor mens!!!!!!stomme klote kind jou moet ik echt niet tege kome!!!!!!ik ram je kop eraf!!!!!!!!

*sorry dat ik een beestje hard geageer bokkers maar ze moet toch even de waarheid weten!!*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:33

Niet echt een slimme opmerking black beauty, VOlgens mij hebben jou pappa en mamma je geleerd dat je met je vingers van andermans spullen af moet blijven en dat geld ook voor andermans ponys.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:50

BlackBeautY schreef:

het is toch niet te geloven he. dit kun je gewoon niet serieus menen. "en hij vind mij ook lief" hoe oud ben jij?
ik ben nu zo kwaad, laat ik maar stoppen met typen voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg ....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:58

Maargoed even voor de topic starter,

Hoe goed is je rechtse directe??

ik zou er gebruik van maken en als er vragen gesteld worden dan heb je zelf gezien dat ze van JOUW paard gevallen is.............

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:01

WOW was di nu weer... Dit kan je toch niet menen. Je gaat toch niet zonder toestemming op een paardje van iemand anders rijden!!! Misschien mankeerd dat beestje wel wat ofzo... Neeej dit kan ik echt even niet volgen. Je ent gewoon niet goed wijs!!!!!!!

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:42

snoocky schreef:
_-:( gelijk eraf slaan, groetjes en laat eens wat van je horen weer oke? kan niet naar de boerderiij komen, want ik ben ook al bedreigd door richard de zogenaamde oom van alicia die wil mij n.l. ook slaan, dus als je een keertje tijd hebt zie ik je wel oke? doeiiiiiiiii en hoefjes van snoocky en een dikke kus voor omar.

San het topic is al ruim een maand oud! Je had haar ook even kunnen bellen he of ben je haar nummer ook al kwijt? Tong uitsteken

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:54

meteen hun ouders inlichten als ze het weer doen...