Te grote meiden op een shetlander?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:34

phormicola schreef:
Pfff, de shetlander questie. Op hun (ei)land van oorsprong worden ze gereden door mannen van rond de 100 kilo. Zonder problemen. Shetlanders zijn de sterksten onder de paarden, ze kunnen veel meer hebben dan je denkt en dan NOG een beetje meer. Wel 's een koppige shetlander aan een touwtje gehad? Juist. SUPER sterk. "t zijn echt erg taaie beestjes hoor. Shetlanders eten 16 jarigen voor ontbijt.

regelmatig, maar ik was altijd 20x zo sterk. Ook had ik vroeger (en toen was ik ong. 1.50) de fout gemaakt om telkens op shetjes te rijden, ik was er eigenlijk al (veel) te groot voor, en nu naderhand kan ik eigenlijk echt wel een boel dingen bedenken waaraan ik merkte dat ze last van me hadden.

_Micha_

Re: Te grote meiden op een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:44

phormicola dat is echt een loos argument dat ze super sterk zijn aan een touwtje, ja idd zou best kunnen. Ik neem aan dat je vind dat iemand die 150 kilo weegt niet op een kwpn-er moet rijden. Maar als die persoon die kwpn-er aan een touwtje heeft weet ik ook zeker dat die kwpn-er het wint.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:46

Shetlanders zijn idd ook sterk. Maar dus trekkend en niet dragend. Dit is namelijk al zo vaak gezegd en bewezen...

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:49

phormicola schreef:
Pfff, de shetlander questie. Op hun (ei)land van oorsprong worden ze gereden door mannen van rond de 100 kilo. Zonder problemen. Shetlanders zijn de sterksten onder de paarden, ze kunnen veel meer hebben dan je denkt en dan NOG een beetje meer. Wel 's een koppige shetlander aan een touwtje gehad? Juist. SUPER sterk. "t zijn echt erg taaie beestjes hoor. Shetlanders eten 16 jarigen voor ontbijt.

Oef, en jij bent instructrice? Je zou echt beter moeten weten zeg....
En welke prachtig fantasie-eiland heb je het eigenlijk over? Waar mannen van 100 kilo op shetjes rijden van nauwelijks meer dan een meter.
Come on, dit kun je niet menen toch?
Ik hoop echt dat je een grap maakt en dit niet leert aan de kinderen die je lesgeeft, dan heb ik namelijk grote zorgen over het welzijn van de lespaarden onder jouw supervisie.