Ik hoop dat jullie erachter komen wie dit gedaan heeft.
Heel veel sterkte samen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimene schreef:Vreselijk zeg, hoop dat alles weer goed komt met je paard.
Heel veel sterkte samen!chimene
TheMagicLine schreef:chimene schreef:Vreselijk zeg, hoop dat alles weer goed komt met je paard.
Heel veel sterkte samen!chimene
Dank je, in ieder is de politie in Vriezenveen zeer correct. Of ze de daders kunnen vinden is de vraag. Maar we treffen momenteel maatregelen om herhaling te voorkomen. Onze stallen en paddock en voorwei staan en stonden onder permanent video toezicht met nachtzicht camera's. Sinds vandaag staat alles onder cameratoezicht, ook de wei waar Dream staat. Je wil niet weten wat een logistiek er bij komt kijken om al die camera's 24 uur per dag separaat beelden te laten vastleggen.
Citaat:Fijn te horen dat je netjes bent benaderd door de politie te vriezenveen.
Ja , het zal zeker een hoop werk zijn, maar als je de mogelijkheid hebt om dit te doen zou ik het zeker aanraden.
Voorkomen is beter dan genezen.Mocht je het alsnog niet kunnen voorkomen heb je dan misschien wel bewijs wie het gedaan heeft en kun je daarna misschien wel een zaak tegen de verdachte aanspannen en als kleine troost op financieel vlak schadeloos gesteld worden.De gezondheid van je paard/geweld tegen je paard is niet met geld uit te drukken.
Nitoucheke schreef:Wat erg dat de zaak rondom Marcus geseponeerd is! Zeker omdat het op het eerste zicht wel duidelijk was waarheen de sporen zouden leiden, niet te geloven dat ze niet meer moeite doen om zo'n misdaad te bestraffen.
We zijn wel blij dat Marcus het nog steeds heel goed stelt en we zijn hem zeker niet vergetenwe hebben nu zelfs twee halfingers aangekocht omdat we zo tevreden waren van Marcus...
kr0elkip schreef:gioed dat hij weer terug is!
t valt me wel op op jullie site,
dat alle paarden die gestolen worden in de buurt van de grens bij belgie of duitsland is...