spijtig genoeg is hij nu verkocht

tussen de stallen is een muur tot in de helft, en dan gaat het over op tralies, ze stonden dus constant met hun neusjes tegen elkaar aan

en elke keer als ik mijn paardje op de poetsplaats zette om haar te poetsen keek hij zielig, maar vanaf de moment dat hij nog maar de klik (het geluid dat de bevestiging maakt) hoorde begon hij al te hinniken, en dan hinnikte Lianne vrolijk terug. Als ze dan ook terug in haar stal stond was het direct terug neusje tegen neusje

(Stiekem is Lianne ook wel een beetje biseksueel, want ze staat constant te staren naar de 2 merrietjes tegenover haar, ze vindt ze allebei wel leuk, want het zijn 2 net dezelfde paardjes (halfzusjes)
)
_)
). Elke keer als ie haar zag was 't helemaal 't manneke, inclusief hengstengedrag en dat terwijl hij al jaren een ruin was. Merrie in kwestie was af en toe zo vriendelijk om te neuzen met hem en dan was 't net een verlegen schooljongetje. Het is dat paarden niet kunnen blozen, want anders had ie toen hoogrode koontjes gehad ('mahaaha, Parisha heeft me aangeraakt, zucht...
'). Nu had ie sowieso een zwak voor Arabieren, maar met dat schimmeltje in de buurt viel er echt niet meer te werken met hem...

werd er gek van hihi, toen werd het wel minder maar ze wil ze nog steeds wel in haar zicht hebben, en ze staat niet eens alleen! ze staat samen met haar dochter en een shetje, dus gezelschap heeft ze wel.
maar is blijkbaar niet voldoende voor mevrouw.
en doet ook graag aan kwartet.... :S