Is jou paard verliefd :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 14:28

mijn merrietje hield heeeel veel van de ruin die naast haar in de stal stond! :+:
spijtig genoeg is hij nu verkocht ;(
tussen de stallen is een muur tot in de helft, en dan gaat het over op tralies, ze stonden dus constant met hun neusjes tegen elkaar aan :o
en elke keer als ik mijn paardje op de poetsplaats zette om haar te poetsen keek hij zielig, maar vanaf de moment dat hij nog maar de klik (het geluid dat de bevestiging maakt) hoorde begon hij al te hinniken, en dan hinnikte Lianne vrolijk terug. Als ze dan ook terug in haar stal stond was het direct terug neusje tegen neusje :+:
(Stiekem is Lianne ook wel een beetje biseksueel, want ze staat constant te staren naar de 2 merrietjes tegenover haar, ze vindt ze allebei wel leuk, want het zijn 2 net dezelfde paardjes (halfzusjes) :'))

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:05

ik zal kijken wat ik kan doen

Kristie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:22

Nee mijn paard is niet verliefd. Godzijdank niet, anders krijg ik hem waarschijnlijk het weiland niet meer uit haha. Het is een leuk gezicht om te zien, maar vreselijk als er ook nog met het paard gewerkt moet worden.

adnariM

Re: Is jou paard verliefd :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:22

Het paard achter ons weiland is zeer aantrekkelijk voor mijn merrie. Als ze de kans krijgt gaat ze er in volle galop op af, en staat ze meteen van zich af te zeiken.
Nou vind die ruin mijn merrie ook wel erg aantrekkelijk :j

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:40

Van mijn fjordenmerrie begrijp ik niet zoveel: ik heb de indruk dat ze eigenlijk het liefst op zichzelf is. De liefde gaat in de eerste plaats natuurlijk door de maag en als ze op het land staat, staat ze dus ook meestal een eindje verwijderd van de groep (allemaal merries, overigens).
Toch kan ze met rijden soms ook wel weer 'plakkerig' zijn naar andere paarden toe, maar als er dan een paard te dicht langs haar heen loopt, gaan de oortjes in de nek. Als ze hengstig is 'hangt' ze meer aan andere paarden en kroelt ze ook op het land wel met de andere merries. Van de ruinen moet ze echter weinig hebben: haar buurpaard op stal is erg aanhankelijk, maar die krijgt altijd een zure blik toegezonden en als hij haar besnuffelt protesteert ze vaak met een gilletje.
Nee, ik denk toch echt dat de liefde in de eerste plaats door de maag gaat bij haar.

Anneliees_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:36

Mijn lease-haflinger is verliefd op dr ex-weidegenootje denk ik xD
Bij het opzadelen is ze af en toe echt helemaal zenuwachtig, kont draaien van de ene kant naar de andere,
hinniken tot je er hoofdpijn van krijgt, ..
Maar als ze dan terug bij dr vriendinnetje op de paddock mocht deed ze er altijd zuur naar, dr wegjagen enzo ..
Gek paard :P

star33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:52

ha ha ja mijn bijrijdpaard (merrie) is ook verliefd!!
op een andere merrie!!!
het zijn jut en jul!!

Annnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:20

haha jaaa
Ze is helemaal gek op een bruine ruin, weet niet precies welk ras het is maar het is echt een dresuur paard.
dat paard staat naast de poetstplaats en krijg der bijna niet meer weg als ik wil gaan rijden xD

ILOVEVIVIAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:37

mijn pony heeft echt 1 super grote vriend, zo lief voor elkaar, altijd samen.

chess01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:42

Hoi,
Mijn paard is 23 en heeft de hots van een 8 jarige gribaldi merrie.
het gaat zelfs zover dat hij met andere ruinen gaat vechten die in een andere wei staan.
gisteren ging ik hem samen met een andere ruin buiten zetten en toen probeerde hij echt alles te doen zodat niemand anders bij zijn merrie kan komen.
Maar goed het is soms een beetje lastig maar ook wel erg aandoenlijk.
Ik ben blij dat ie zo lekker in love kan zijn :D

brosenss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:00

niet dat ik weet of het moet op de paard van de buren zijn (ze staan namelijk met ruinen (een hengstje) te samen

laziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:49

wij hebben een homo paard op stal, die moet nix hebben van merries maar zeker wel van ruinen!

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 22:56

Annnn schreef:
haha jaaa
Ze is helemaal gek op een bruine ruin, weet niet precies welk ras het is maar het is echt een dresuur paard.
dat paard staat naast de poetstplaats en krijg der bijna niet meer weg als ik wil gaan rijden xD

Nou daar heb je met die 2 gelukkig geen last van, je kunt zo eentje meenemen alleen als er bijvoorbeeld wedstrijd is of en één van de twee blijft heel lang weg dan gaan ze elkaar wel proberen te roepen maar daar blijft het bij. Het leukste moment is altijd als de ruin terug mag naar stal dat die dan altijd zen vriendinnetje begroet (als er dan geen eten staat _O- _)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 23:07

Ik heb een Hafje gereden die smoorverliefd was op een Arabiertje (ja, hij had wel smaak hoor! ;) ). Elke keer als ie haar zag was 't helemaal 't manneke, inclusief hengstengedrag en dat terwijl hij al jaren een ruin was. Merrie in kwestie was af en toe zo vriendelijk om te neuzen met hem en dan was 't net een verlegen schooljongetje. Het is dat paarden niet kunnen blozen, want anders had ie toen hoogrode koontjes gehad ('mahaaha, Parisha heeft me aangeraakt, zucht... :o :z '). Nu had ie sowieso een zwak voor Arabieren, maar met dat schimmeltje in de buurt viel er echt niet meer te werken met hem... :D

Mijn huidige bijrijdpaardje is een tijdlang (en helemaal als ze hengstig was) smoorverliefd geweest op haar eigen volle, en gelukkig allang geruinde, broer. Wat ik in die hengstigheidsperiodes heb gezien was écht 18+ materiaal, inclusief gekreun. :=

Banani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 18:20

Haha, mijn pony is ook helemaal gek op haar vriendinnetje..
als je met de trailer terug komt van les gaan ze al hinniken naar elkaar, voordat je de oprit oprijd al!
haha, die 2 kunnen echt niet zonder elkaar volgens mij :P

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:19

whaha mij oude ruin (1,68) is helemaal in love met een shetlandertje, hij geniet nu van zijn welverdiende pensioen (hij is 29) en hij kan niet meer zonder zijn mini.. hij gilt de hele boel bij elkaar als zijn mini er uit gehaald word, en als ik met hem wil wandelen dan gilt hij de hele weg om zijn mini, hij word dan echt kwaad gewoon... heel bijzonder omdat hij toen hij jonger was echt niet om andere paarde taalde...

AmmersN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:23

Bij mij ligt het verhaal een beetje anders.. Het gaat namelijk om moeder en zoon! Ze staan nog wel bij elkaar op het erf, maar mijn paardje is inmiddels 5 jaar en natuurlijk allang weg bij zijn moeder. Maar elke keer als ik hem uit het land haal komt ze vrolijk aandraven en niet alleen als ze hengstig is!

Beetje raar.... :o

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 22:10

Dat is volgens mij niet verliefd maar gewoon je zoon begroeten:P

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 22:13

AmmersN schreef:
Bij mij ligt het verhaal een beetje anders.. Het gaat namelijk om moeder en zoon! Ze staan nog wel bij elkaar op het erf, maar mijn paardje is inmiddels 5 jaar en natuurlijk allang weg bij zijn moeder. Maar elke keer als ik hem uit het land haal komt ze vrolijk aandraven en niet alleen als ze hengstig is!

Beetje raar.... :o

Dat is volgens mij niet verliefd maar gewoon je zoon begroeten:P

Oeps dubelpost :=

AmmersN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 23:15

Maar ze kent m niet meer als haar zoon... Want ze zijn een tijd gescheiden geweest..

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:41

Mijn merrie is echt een sl.t als ze hengstig is!! Vooral in het begin was dat erg (ze had volgens mij alleen met merries op stal gestaan, haha) Dan was rijden bijna onmogelijk!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:46

Geen concrete adviesvraag OPG-->PP

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:50

Mijn arabiertje heeft de voorkeur voor 'stoere' paarden... Zo ging hij op een vorige stal wel om met een Vlaams paard (een jonge merrie) en als ze nu in de winter brabantse trekpaarden (hengsten) opleren bij ons op stal, dan kroelt hij wel eens gezellig met de man in kwestie, na ze eerst gepest te hebben ;)

Maar volgens mij is hij vooral verliefd op zijn eten ;) :D Dan moeten alle paarden weg... Maar als ze één van 'zijn' paarden van de weide halen (ja, hij is de baas), dan laat hij zich ook horen :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:12

mijn haflinger merrie is verliefd op de 4 haflingermerries van de buren, als ze ze niet kan zien ofzo word ze helemaal gek en hinniken enzo, toen we hier net heen verhuisd waren wilde ze de eerste drie weken geeneens eten ofzo alleen maar heen en weer isjberen voor het draad en schreeuwen de hele dag %) werd er gek van hihi, toen werd het wel minder maar ze wil ze nog steeds wel in haar zicht hebben, en ze staat niet eens alleen! ze staat samen met haar dochter en een shetje, dus gezelschap heeft ze wel. :Y) maar is blijkbaar niet voldoende voor mevrouw.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:15

die van mij is BI :+ en doet ook graag aan kwartet.... :S }:0