Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sonjabelgium schreef:Maar al te goed. Toen m'n merrie vertrok kreeg ik 9 dagen later m'n tinker op stal. Ik bleef om één of andere reden hem op afstand houden terwijl het toch zo'n schat is/was. Ben nu helemaal gek op hem ...
Leo_ke"]
[quote="PintoNatal schreef:Nu heb ik iets met mn hond, we hebben 2 wekenterug zaterdags te horen gekregen dat Max ongeneestbare blaaskanker heeft ik heb het hier ontzettend moeilijk mee elke avond lig ik te huilen omdat ik niet wil dat Max ons gemiddeld over een half jaar gaat verlaten, ik wil hem niet kwijt, mijn moeeder en ik zijn altijd alleen geweest omdat mijn ouders gescheiden waren, dus als wij thuis kwamen altijd was Max er voor ons die steunde je altijd wat er ook gebeurde, dus eigenlijk is het een deel van ons gezin geweest, en dan nu ik kan niet uitstaan waarom hij waarom moet hij nou sterven ik wil dat helemaal niet ik wilde al mijn geld bij elkaar sparen om iets voor hem te doen maar mama vertelde me dat al het geld op de wereld hem niet meer kan helpen zelfs ik vind het zooo erg..