Het besluit staat vast! DC krijgt een spuitje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:36

He, wat verschrikkelijk rot voor jullie! Het is voor DC waarschijnlijk het beste, maar wat zal je haar missen! Ik hoop dat je snel vrede zult hebben met deze moeilijke beslissing, en dat je straks een hoop mooie herinneringen aan haar hebt. Sterkte!

Paardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:55

Ik wil toch de enige zijn met een negatieve reactie. Ik vind het egoistisch als je alleen al de gedachte hebt dat je een paard zou willen laten dekken, terwijl dit niet kan. En dat je dat nota bene nog durft aan te voeren als een van de argumenten. Sorrie dat kan ik niet waarderen.

Paardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 01:00

En dan je paard laten begraven in de wei??? Mensen denk toch na!!!!!! Boos!
Denk godvergeme aan de veeziektes die er al zijn. Slimmer zou het zijn als je je paard gewoon volgens de regels zou afvoeren. Ik weet dat het hard klinkt maar het zijn wel de regels in dit land. Je mag officieel nog niet eens je hond mogen begraven in zijn favo bos.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 01:03

Paardenman, je wat verder verdiepen voordat je dingen gaat roepen kan geen kwaad. DC woont in Amerika, daar heb je iets meer ruimte om een paard in je eigen grond te begraven.
Bovendien heeft dit verhaal een lange voorgeschiedenis, waarbij pas kort geleden uitsluitsel is gekomen dat fokken met dit paardje ook geen optie is. Zoals ik DC heb leren kennen, heeft ze altijd het beste voor haar paarden willen doen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 01:14

Paardenman, wat een misselijke reactie. Als wij een merrie hebben waar niet meer op gereden kan worden, zouden wij ook kijken of ze niet nog als fokmerrie kan dienen...is dat zo gek?!

Heel veel sterkte Nancy & je dochter. Heel moedig en dapper om dit besluit te nemen. Ach gut

Paardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 01:31

Amerika?? Dan kan het wel?? Denk toch na. En ja, sorrie als mijn paard niet meer kan fungeren als sportpaard dan breng ik haar idd naar de slacht. Sorrie ik denk er zo over. Als het mag hoor. Iedereen mag zijn mening uitten als hij of zij maar niet negatief is over een ander. Verward

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 01:35

Paardenman schreef:
Amerika?? Dan kan het wel?? Denk toch na.

Daar MAG het wel.

Citaat:
En ja, sorrie als mijn paard niet meer kan fungeren als sportpaard dan breng ik haar idd naar de slacht. Sorrie ik denk er zo over. Als het mag hoor. Iedereen mag zijn mening uitten als hij of zij maar niet negatief is over een ander. Verward

Misschien kun je daar zelf dan even mee beginnen, met wat minder negatief over een ander te zijn? Je mening geven is niets mis mee, de manier waarop wel!

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 07:09

Paardenman, ik heb je profiel effe bekeken en sinds je hier nog maar bent zou ik maar niet zo'n grote mond opzetten. Jij weet helemaal niets over mij of mijn paardje en ik zal toch zeker geen uitleg aan jouw leveren. Inderdaad, je mening geven kan wel, maar negatieve reacties geven op een topic waar jij helemaal niets van weet? Ik zou eerst eventjes nadenken voordat je iets neerschrijft!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 07:14

Heel veel sterkte met dit moedige besluit Ach gut

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:21

Is imo weer een misselijk makende opmerking paardenman.
Ik weet zelf ook heel goed hoe het voelt en heb met mijn vorige paard ook lang lopen dokteren voor ik het besluit genomen heb om hem weg te brengen, alle opties bekeken maar helaas was er voor hem ook geen redden meer mogelijk.
Meer nog misselijkmakend is het dat je iemand met toch al zoveel pijn en verdriet nog even een ferme trap na geeft na een toch al zo moeilijk besluit. Hoe denk jij dat DC zich nu moet voelen?
Natuurlijk ben je vrij om je mening te geven maar had dat dan in andere topics hierover gedaan en niet nu ze het besluit hebben genomen om afscheid te nemen van hun kanjer! Harteloos, gevoelloos en heel erg dom vind ik je reactie!

DC meid, ik weet hoe moeilijk je het nu hebt en wens je heel veel sterkte toe. Later zal je opluchting gaan voelen en weten dat DC je dankbaar zal zijn voor je besluit. Nu heerst nog de pijn en het verdriet maar dat zal plaats gaan maken voor een warm gevoel dat je hebt bij de herinnering aan haar, wij denken allemaal aan jullie!
Sterkte........

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 12:20

Heel veel sterkte met het verlies! Ik heb zelf mijnvorige pony moeten laten inslapen en dat is zeker geen makkelijke beslissing! Ik vind het een dapper besluit van jullie Ach gut

Meisju

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:29

Oh, wat erg voor je meid !
Heeel veel sterkte Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 01:15

Inmiddels is DC niet meer...

[VvdD] Ze is er niet meer!

Nancy en Shauni, allebei heel veel sterkte met het verlies van DC. Het was een hele moeilijke, maar ook hele moedige beslissing...