Miss_Malfoy schreef:secricible schreef:die van mij is ook echt geen 75 cm. Ik vind hem eigenlijk ook te klein. Paardlief is 1.72 en kan er op gaan staan ben ik bang. Tot nu toe geeft hij er echter nog geen bal om. Als hij er in geinteresseerd raakt, dan koop ik wel een grote
Wat bij mij hielp, stug volhouden, met twee teugels opgesloten houden (en benen natuurlijk ook) en zodra hij de bal aanraakt uitbundig belonen. Hij is inmiddels zo enthousiast dat ik hem amper kan houden. Alleen als hij los loopt wil hij niet, de luiwammes.
Erop staan zal wel meevallen, chiel is er ook al meerdere keren vanuit draf of zelfs galop overheen gewalst en ze hebben over het algemeen uitstekend door waar ze hun benen laten hoor.
Valt toch behoorlijk tegen, meneer is er dus op gaan staan, waarna de bal tussen zijn benen geklemd zat en raakte daardoor even in de stress. Nu is het geen angsthaas, dus kon de bal gemakkelijk weghalen, maar met een schrikachtig paard had het flink mis kunnen gaan.
Ik wil de bal gebruiken voor als ik juist niet er op zit, dus jou tips gaan niet op in dit geval