Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
van aanschaf en stalling tot dekje! Heel af en toe krijg ik eens een lesje of snoepjes van mijn ouders..
Dus zolang ik studeer en nog een werk heb, betalen zij de stalling, weideonderhoud, hooi/stro, hoefsmid en dierenarts. De extra dingen betaal ik zelf natuurlijk. 

)vickyP schreef:wat leuk voor diegene waar het voor betaald is!!! Begrijp dat ook wel dat als je studeert je dat nog niet kan betalen.![]()
Ik mocht nooit een paard van m'n ouders. Dus betalen doen ze het al helemaal niet.
Nu ben ik groot genoeg om er zelf over te beslissen en te betalen!
xxx

Welshcobfan schreef:Mijn ouders![]()
Heb het paard van hun gekregen toen ik 16 was (ben nu 24) en ze hebben beloofd het onderhoud te betalen tot ik een baan hebDus zolang ik studeer en nog een werk heb, betalen zij de stalling, weideonderhoud, hooi/stro, hoefsmid en dierenarts. De extra dingen betaal ik zelf natuurlijk.
vickyP schreef:wat leuk voor diegene waar het voor betaald is!!! Begrijp dat ook wel dat als je studeert je dat nog niet kan betalen.![]()
Ik mocht nooit een paard van m'n ouders. Dus betalen doen ze het al helemaal niet.
Nu ben ik groot genoeg om er zelf over te beslissen en te betalen!