Good looking op je paard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:41

Als het maar goed zit en een beetje schoon is...*LOL*

Al moet ik nu echt hoognodig nieuwe rijbroeken Bloos Alleen mijn witte rijbroek is nog helemaal netjes(op een zwart zitvlak na dan)...Knipoog De rest is half kapot of begint inmiddels door te schijnen...Bloos

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:23

Me broek moet bij mijn shirt passen en mijn sokken ook moet schoon zijn en that is it hoor. Ik ga naar paarden hoor, kan me geen hol schelen of de paarden me kleren niet mooi vinden Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 00:20

Cassidy schreef:
Er valt nu eenmaal niet zo makkelijk te verwisselen van pad als je met shabrak wel kunt doen.

Juist makkelijker toch? Westernpad ligt los onder het zadel en een shabrak zit met van die lusjes aan de singel.
Tenminste, bij mij dan Lachen
Maar ik heb van beide 1 (waarbij de pad geleend is), dus dat wisselen schiet ook niet op Haha!
En ik rij in een joggingbroek met rubberen rijlaarzen. Met westernwedstrijd heb ik spijkerbroek en mijn westernlaarzen en met engels zo'n gekke witte rijbroek en natuurlijk diezelfde rubberen rijlaarzen Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 00:25

Kabouter en z'n laarsjes Tong uitsteken

Ik let er vaak wel op, maar ook niet altijd. Als ik geen zin heb in bandages blijven ze mooi in de kast, en ik lig er ook niet wakker van als het niet bij elkaar kleurt Haha!
Overigens vind ik slobbertruien voor geen meter zitten met paardrijden, kleding moet wel een beetje fatsoenlijk aansluiten.

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 08:21

Als het maar lekker zit, dat is mijn enige voorwaarde ...
Verder interreseert het me niet ...
Ik word toch vies en dan zie je er toch niet meer uit Haha!

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:35

Kleding moet goed zitten. Vind ik zelf belangrijker dan hoe het eruit ziet. Ok, kleur moet wel een beetje toonbaar zijn, maar ik zal niet opletten of m'n rijbroek bij m'n dekje past qua kleur.
En inderdaad, je wordt toch vies Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:17

Arno24 schreef:
En inderdaad, je wordt toch vies Haha!

Waar worden jullie dan zo vies van??
Ik rij dagelijks en ik doe daarna ook nog altijd eventjes de stal en sleep wat extra kuil naar binnen. Maar om nu te zeggen dat ik daar zo smerig van wordt, nee.
Waar ik wel smering van wordt is mijn hond die altijd heel blij met zwarte modder en mest poten tegen mijn zacht gele rijbroek aan springt Lachen vooral na een zwemtocht door de prutsloot tussen de weilanden. Lang leve de wasmachine Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:27

Hangt ervan af hoe actief ik met de wasmachine in de weer geweest ben. Schijnheilig Als alles schoon is, kan ik dus kiezen. En als ik toch kan kiezen, zal ik wel iets uit de kast trekken wat bij elkaar past. Dan zal ik niet een grijze trui pakken bij mijn zandkleurige broek of zo. Dan pak ik wel een donkerblauwe.
Als je het helemaal goed wilt doen, moet je eigenlijk ook bij elke broek een paar andere schoenen hebben. Bruine stampers onder een zwarte spijkerbroek vind ik niet zo geweldig. Maar over het algemeen, als ik iets aanheb wat niet lekker bij elkaar kleurt, lig ik daar niet wakker van. Dromen

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:40

Jippie schreef:

euh van een kwijlend paard die het zo nodig vind om zijn vette bek aan mij af te smeren en rondvliegend schuim. Haha!

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:25

Volges mij vertel je zelf al waar je vies van word. En mijn paard vind het nodig om al het schuim dat ie produceert onder het rijden af en toe af te schudden en ja dat beland meestal ergens op mijn kleding. En al die geweldige kudde honden die hier continue rondbanjeren.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 17:39

Ik wordt meestal ook niet zo heel erg vies. Ik bedoel, ik poets me paard dan wel, wat op zich best wel een netjes paard is (houd niet van modder en stof Pling ) dus daar komt niet al te belachelijk veel stof vanaf. Uitmesten doe ik ook, dat gaat meestal ook wel goed. En verder moet ik soms wel eens door de modder baggeren. Maar als het modderweer is trek ik geen mooie spullen aan hoor Pling

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:42

Jippie schreef:

Van de honden aaien
Van uitmesten soms.
Hoefjes schoonmaken en dan even geen handoek vinden, dan maar aan me rijbroek.
Schuim en soms beetje snot als ik even niet oplet Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:52

ik vind het ook erg belangrijk dat ik er netjes uit zie. ik pas ook meestal wel alles aan bij de kleur van mijn dekje en rijbroek. ik heb wel opvallende kleuren dat vind ik echt leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:33

sjakie schreef:
euh van een kwijlend paard die het zo nodig vind om zijn vette bek aan mij af te smeren en rondvliegend schuim. Haha!

vette bek???
wat geef jij je paard te eten dan Haha!

Dat schuim dat kun je zo van je kleding afvegen met een handdoek. Het meeste schuim zit altijd op mijn laarzen en die maak ik om de dag helemaal schoon Pling

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:38

Jippie: Dat heb je als je paard niet in een pensionstalling staat maar in de wei zoals mijn paard en je ook nog eens van die lieve geitjes hebt die tegen je opspringen *ooh jippie!!* *LOL*

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:48

Haagsemeid"]
[quote="Jippie schreef:

Van de honden aaien
Van uitmesten soms.
Hoefjes schoonmaken en dan even geen handoek vinden, dan maar aan me rijbroek.
Schuim en soms beetje snot als ik even niet oplet Haha!
[/quote]

Scheve mond Hoe veeg jij in hemelsnaam hoeven aan je rijbroek af Haha! Lubberd 'ie een beetje? Haha!

Maargoed, ik word ook snel niet vies eigenlijk. Ja afentoe ook een paard dat lekker staat te kwijlen Kwijl . En als je langs de stallen loopt steekt er wel vaker een hoofd uit dat een lebber geeft Vingers aflikken. Maar dat is ook alles eigenlijk!
Ikzelf word niet vies van uitmesten. Alhoewel die vent (:D) van mij z'n stal aardig schoon houdt dus dat scheelt ook wel denk ik..

soms beetje snot als ik even niet oplet Haha! --> *LOL*

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:04

Jippie"]
[quote="sjakie schreef:

vette bek???
wat geef jij je paard te eten dan Haha!
[/quote]

lekker happen Vingers aflikken Haha!

Nee hij zit overal met zijn snufferd tussen en haalt dan vrolijk zijn bovenlip over mijn schouder heen. En sjaak is gek op zand en modder.
Is ook een beetje mijn schuld, ik laat hem nog altijd even lekker rollen na het afspuiten. Schijnheilig en de resten daarvan zijn de volgende dag op mijn trui terug te vinden. Haha!

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 11:31

Of het kwijl van appels, daar wordt je wel vies van. Ik weet nog wel hoe boos mijn moeder op me was dat ik paarden-appel-kwijl weghaalde met mijn jas. Mijn paard is er goed in om zijn kwijl aan de deuren, muren, en aan mij af te vegen.

Soms vet ik mijn paard z'n bovenlip in met een beetje uierzalf omdat die nogal droogjes is (hard zeg maar). De uierzalf smeert mijn paard zo aan mijn jas af, daaaaaag uierzalf. *LOL*

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:56

Er zijn dagen dat het mij niets interesseert, vooral in de winter. Maar nu met dit mooie lenteweer trek ik wel mijn gewone leuke kleren aan naar stal. Ze zitten mij prima en zijn ook functioneel en het staat nog leuk ook! Gewoon een leuke spijkerbroek met een leuk shirtje of bloesje, no problemo. Cheyenne is een knap paardje, dus daar moet ik mijn stijl wel op aanpassen hoor Knipoog

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:08

Zolang er geen gaten inzitten is het goed. (oke dat is overdreven Knipoog ).
''Vroeger'' moesten al mijn rijbroeken op mijn schabrakjes afstemmen en andersom, nu heb ik daar niet zon last meer van.
Kleuren enzo maakt me niet zoveel uit, haren vaak in een staart beetje fatoenlijke kleren.

Ach, er valt toch niets te sjanzen daar... Knipoog

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:34

Mij maakt het niet echt uit hoe ik er uit zie bij de paarden... ik heb nou eenmaal geen schone dressuurpony en hij heeft niet eens een shabrakje, haha. Maareh, meestal draag ik een zwarte sloeber trui en een beige of donkerblauw paardrijbroek... en op de warmere dagen een t-shirt of hempje. Maar verder; mijn chaps zien er ook niet bepaald netjes uit, mja boeie.... ik ben daar bij de paarden om vies te worden, toch?! Het is mij nog nóóit gelukt om "schoon" terug te komen Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:39

Jessie88 schreef:
ik ben daar bij de paarden om vies te worden, toch?! Het is mij nog nóóit gelukt om "schoon" terug te komen Knipoog

Nou ik ben niet bij mijn paard om vies te worden Haha! maar de keren dat ik schoon ben thuisgekomen zijn op één hand te tellen. Schijnheilig

Aurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:04

ik en mijn paard zijn zo mooi van onszelf dat ik niet op de rijkleding hoef te letten, dat leid alleen maar af.

Lips are sealed

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:16

Ik heb een donkerbruine, lichtbruine en beige rijbroek, daar overheen gaat meestal een t-shirt met bodywarmer en naatr mate het kouder wordt een fleecetrui, fleeetrui met bodywarmer, fleecetrui met jas, fleecetrui met bodywarmer en jas...
Ales kleurt redelijk leuk met al die bruintinten dus daar let ik cht niet op, mijn moeder wordt alleen gek van dfe witte t-shirts die ik naar de paarden aandoe en die daarna op een of andere manier toch echtniet wit meer zijn Haha! (tsja, mond afvegen na het rijden, keertje knuffelen en je shirt is niet wit meer Haha!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:26

steeffie schreef:
Als het maar lekker zit! Na het uitmesten en opstrooien zie ik er toch niet meer uit, wat je ook aan doet Knipoog.

jah, dat vindt ik ook. ik hoef toch niet naar een gala bal als ik naar de paarden toe ga??