Omdat de eigenares Carla helemaal niets vond (ik ook niet trouwens
) en Lotje een beetje tuttig voor deze stoere pony, is ze Lotus genoemd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en Lotje een beetje tuttig voor deze stoere pony, is ze Lotus genoemd.
Tja ik ga niet met een Adonia, B-Usiena op wedstrijd (wat een vreselijke namen). Ik ga ze mooi veranderen in Make it happen en Simply the best. Op wedstrijd moeten namen toch wat spreken en aanmoedigen
. Ik ken ook een meisje bij ons op de club waarvan de pony Pastoor heed op het paspoort (pff dies eigenlijk wel erg). Thuis in training heet ie Ginger en op wedstrijd Shuttle Fly. Het enige lastige is hoe spreek je je paard dan aan
.
RuiterL schreef:Mijn merrie haar stamboek naam is Simeusi. Ze is net 10 jaar. Voorheen is ze door haar vorige eigenaar Siem genoemd.
Ik vind dit meer een naam voor een ruin of hengst. Dus ben ik gaan brainstormen.. haar naam wilde ik niet veel veranderen omdat ze al jaren naar die roepnaam luisterd. Toen kwam ik op het idee om haar Xziem te noemen. Spreek je uit als : ksiem
Klink net even wat leuker, en houdt het makkelijk voor haar. Ondanks mijn familie thuis er nog niet aan kan wennen haha..
Carmenn_ schreef:Je hoeft de naam officieel toch niet persé te veranderen? Je kan hem dan toch gewoon anders noemen zelf en wat maakt het nou uit wat er op het papiertje staat!?