Super hoe hij geworden is zeg. Echt een heel ander paard.
Fijn om hem zo lekker paard te zien zijn.
Zeer goed werk van iedereen die met hem bezig is geweest.
1,66 en nog maar 2, dat word een echte kanjer
Twiggy2008
Geplaatst: 22-06-09 09:23
Wat geweldig om te zien hoe Canjer opgeknapt is !!! Mijn oprechte complimenten voor de goede zorgen. Wat een leuk paardje. Wat een enorm geluk heeft hij gehad!!!
En ja, ik kan me dat gezeur ook nog wel herinneren van bepaalde negatievelingen. Heb nooit begrepen waarom mensen zo negatief kunnen zijn. Elk paard wat je kan redden, kan helpen, is toch meegenomen? Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Ben blij dat er mensen zijn die dieren in nood helpen......
Nou, hier kunnen sommige mensen nog wat van leren, lijkt mij.
SUPER ZEG!! ohh.. echt geweldig om te zien hij goed hij zich voelt enblij.. hij springt overigens ook wel leuk
dravergekkie
Geplaatst: 22-06-09 09:34
Helemaal super hoe die dr nu uitziet ! PVD
BeeMed
Geplaatst: 22-06-09 09:35
Was al erg benieuwd hoe het met hem was afgelopen, maar wat is hij mooi opgeknapt. Goed gedaan!!
Faruba
Geplaatst: 22-06-09 10:10
Goh,waar heb ik de foto,s van deze Canjer nou nog meer gezien ??? Mooi paard hoor, ziet er echt top uit. Lenig is hij ook,aan die maffe bokfoto te zien! En nu ga ik weer gauw terug .
Altijd mooi om te zien hoe een dier die eigenlijk al is opgeven een 2e kans heeft gekregen. Doordat er mensen in geloven. Hij ziet er hartstikke goed uit.
spicegirl
Geplaatst: 22-06-09 10:47
ge-wel-dig! heb het verleden jaar ook gevolgd... super!
wat gaaf!! ik heb het topic destijds ook gevolgd. Hij ziet er super uit!
PVD is net als Canjer, een echte kanjer!
Amy77
Geplaatst: 22-06-09 11:44
..en zo zie je maarm de aanhouder wint en Canjer is het leven teruggegeven! Eigenlijk zou er een reportage van paarden als Canjer van begin tot aan eind gemaakt moeten worden, verzamelen en hup, naar de politiek, met uitleg erbij dat het van de zotte is dat de mens de andere 'mens' hun ellend emoet opknappen en dat als er andere wetten zouden zijn, de kans op dit soort opknappaarden een stuk kleiner zouden zijn..
wauw wat is hij opgeknapt zeg! ziet er prachtig uit nu je zou hem bijna niet meer terug herkennen! veel plezier met hem
Aukelizzy
Geplaatst: 22-06-09 11:55
Ik heb het topic indertijd ook gevolgd. Goh, wat is hij enorm opgeknapt. Alle bewondering hoor, hij ziet er geweldig uit en volgens mij gaat dat alleen nog maar beter worden.
Popstra
Geplaatst: 22-06-09 12:10
Wat ontzettend goed om te zien hoe het nu met hem gaat. Mijn complimenten