gemeente is gek!Weilanden zijn voor paarden...

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:56

fJoRdAhLuVeR schreef:
Hallo allemaal...
Er zijn vele grote stukken weilanden, waar je maneges kan bouwen of andere stukken wei voor paarden! Haha!
Maar de gemeente is het daar dus niet mee eens... Die mensen willen daar dus allemaal huizen gaan bouwen Boos!
Er zijn toch zeker al genoeg huizen in heel Nederland??? Verward
En dan moeten ze zo nodig net zo'n mooi stuk land hebben om huizen te bouwen inplaats er wat moois van te maken voor paarden!

Maaikysammy had er ook al een topic van en die wilde ook al actie gaan voeren. Dus nu kunnen we via deze topic actie voeren!
Dus wie mee wil doen, die laat een berichtje achter...
Zo kunnen we zien hoeveel mensen vinden, dat niet alle stukken grond bestemd zijn voor huizen, maar ook voor paarden!

DUS HELP MEE, EN VOER ACTIE!!!

Groetjes Miranda.

PS: Misschien mag dit niet bij In The Picture, maar ik wil weten wat andere hier van vinden zodat we actie kunnen voeren...


Ben benieuwd hoe je er over pakweg 15 jaar over denkt als je op jezelf wilt gaan wonen en de bestaande huizen onbetaalbaar voor je zijn. Dan ben jij heel blij met een betaalbare nieuwbouwwoning (jaja deze zijn goedkoper dan 2e hands).
Waar moeten jouw kinderen tzt wonen? Er komen steeds meer mensen dus er moeten ook meer huizen komen.
Zou je nou in de randstad wonen dan kan ik je berichtje wel begrijpen, hier wordt alles volgebouwd, maar Zeeland is een en al weiland/akker.... plek zat voor de paarden (ik heb er gewoond).

Daarbij mag je niet zomaar een manege bouwen, dan heb je te maken met wettelijke regelingen ivm milieu en stankoverlast, mestafvoer enz enz, vandaar dat een gemeente eerder voor huizen zal kiezen dan voor een manege. Huizen leveren veel meer op.

Maar je hebt gelijk dat het soms de spuigaten uitloopt met nieuwbouwwijken en dat de veehouderij ervoor moet wijken. Maar je kunt niet van ieder stukje land verwachten dat met daar maar een paard neerzet, hihii
Succes met je actie, Viv

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:11

Vippie"]
[quote="fJoRdAhLuVeR schreef:
Hallo allemaal...
Er zijn vele grote stukken weilanden, waar je maneges kan bouwen of andere stukken wei voor paarden! Haha!
Maar de gemeente is het daar dus niet mee eens... Die mensen willen daar dus allemaal huizen gaan bouwen Boos!
Er zijn toch zeker al genoeg huizen in heel Nederland??? Verward
En dan moeten ze zo nodig net zo'n mooi stuk land hebben om huizen te bouwen inplaats er wat moois van te maken voor paarden!

Maaikysammy had er ook al een topic van en die wilde ook al actie gaan voeren. Dus nu kunnen we via deze topic actie voeren!
Dus wie mee wil doen, die laat een berichtje achter...
Zo kunnen we zien hoeveel mensen vinden, dat niet alle stukken grond bestemd zijn voor huizen, maar ook voor paarden!

DUS HELP MEE, EN VOER ACTIE!!!

Groetjes Miranda.

PS: Misschien mag dit niet bij In The Picture, maar ik wil weten wat andere hier van vinden zodat we actie kunnen voeren...


Zou je nou in de randstad wonen dan kan ik je berichtje wel begrijpen, hier wordt alles volgebouwd, maar Zeeland is een en al weiland/akker.... plek zat voor de paarden (ik heb er gewoond).

[/quote]

NU is daar nog plek zat ja, maar als ze alles net zo vol bouwen als hier zal dat ook wel snel bekeken zijn...
Dus mensen, iets minder fokken Knipoog Tong uitsteken

Letizia

Berichten: 12160
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:49

Vippie schreef:
Zou je nou in de randstad wonen dan kan ik je berichtje wel begrijpen, hier wordt alles volgebouwd, maar Zeeland is een en al weiland/akker.... plek zat voor de paarden (ik heb er gewoond).

Daarbij mag je niet zomaar een manege bouwen, dan heb je te maken met wettelijke regelingen ivm milieu en stankoverlast, mestafvoer enz enz, vandaar dat een gemeente eerder voor huizen zal kiezen dan voor een manege. Huizen leveren veel meer op.


Ik weet niet waar je in Zeeland hebt gewoond, maar Walcheren zijn ze behoorlijk vol aan het bouwen, Vlissingen en Middelburg ligt al tegen elkaar aan (en laat ik daar nu net wonen Frusty ).

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 11:52

letizia80"]
[quote="Vippie schreef:
Zou je nou in de randstad wonen dan kan ik je berichtje wel begrijpen, hier wordt alles volgebouwd, maar Zeeland is een en al weiland/akker.... plek zat voor de paarden (ik heb er gewoond).

Daarbij mag je niet zomaar een manege bouwen, dan heb je te maken met wettelijke regelingen ivm milieu en stankoverlast, mestafvoer enz enz, vandaar dat een gemeente eerder voor huizen zal kiezen dan voor een manege. Huizen leveren veel meer op.


Ik weet niet waar je in Zeeland hebt gewoond, maar Walcheren zijn ze behoorlijk vol aan het bouwen, Vlissingen en Middelburg ligt al tegen elkaar aan (en laat ik daar nu net wonen Frusty ).
[/quote]

Burg Haamstede en mn familie woont in cadzand, vlissingen, goes, middelburg en oostburg.
Viv

Letizia

Berichten: 12160
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 11:08

Vippie schreef:
Burg Haamstede en mn familie woont in cadzand, vlissingen, goes, middelburg en oostburg.
Viv


Burgh-Haamstede is super voor mensen met paarden , dat zijn de betere plaatsen in Zeeland.

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 11:34

Hier het zelfde, onze stallen moeten weg, we mogen er uiterlijk tot 31 dec. 2003 blijven. Waarom? Omdat de gemeente dat stuk grond, na 30 jaar, ineens wil hebben. Ze weten zelf amper nog waar voor ze het gaan gebruiken, ze denken aan een weg.. Voor onze stal is super veel grond over, onze stallen nemen helemaal niet veel plaats in, maar ze moeten precies op DAT stukje iets anders hebben.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 18:39

Jah Letizia! Je hebt gelijk...
Het is inderdaad dicht op elkaar gepropt; Vlissingen en Middelburg!
Dat is toch ook niet leuk??? Of wel soms...