Er zijn weer hele leuke bij gekomen! 
De camping krijgt ongeveer 20 staanplaatsen (indien nodig kunnen we wel 50 caravans kwijt, en dat is ook toegestaan), maar ook al waren het 100, nog is het gemakkelijk om iedereen even persoonlijk te vertellen dat de paarden niet gevoerd mogen worden. Ze moeten zich namelijk inschrijven, en krijgen dat ook gelijk even een foldertje met regeltjes enzo. Het is geen probleem om dan gelijk even te vertellen dat de paarden niet gevoerd mogen worden en waarom.
Het is een camping speciaal voor oudere mensen, kinders zullen er dus weinig zijn, tenzij ze een keer bij opa en oma komen logeren, wat natuurlijk wel mag. Ik ga geen boze bordjes ophangen, wil het gewoon leuk en luchtig houden. Ik ga niets toestaan, ze mogen niet gevoerd worden. Mensen die er niets van weten kunnen de grens vaak ook niet weten, dus daarom mogen ze niets geven.
Ik ben me er van bewust dat mensen dit raar kunnen vinden, maar dat is voor mij geen reden om dan toch maar 'iets' toe te staan. Gras kan ook kwaad in dit geval, en elke dag 1 broodje ook. Stel dat 20 plekken bezet zijn, en vanuit elke plek komt elke dag 1 broodje, dat gaat hartstikke fout. Daarnaast krijgen ze van mij natuurlijk wel eens wat lekkers, dus dat hoeft niet dubbel op te gaan. Komt bij dat vooral mijn pony kan veranderen in een monster als die een week lang elke dag iets lekkers krijgt en dan ineens een dag niet. Is ze niet van gedient
Het bordje is puur een geheugensteuntje, en ik wil hem zo leuk maken dat mensen het zich herinneren. Ik probeer het eerst zo, blijkt dat dit niet gaat werken verzin ik iets anders. Een schutting plaatsen kan niet, maar wil ik ook niet, hebben de paarden niet meer te kijken, en voor die mensen is ook een groot gedeelte van het mooie uitzicht weg.