Maar ik moet mij bij veel voorgaande reacties aansluiten dat het paard weldegelijk achter de loodlijn loopt
Hoe je het ook wend of keert, de momentopnames laten dit zien.Desalniettemin, het is een mooi peerd, wees er maar zuinig op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Anca_ schreef:iloveyouJoy schreef:Inderdaad jaa! dát is het !![]()
Zijn jullie zo blind ?jullie zien toch ook wel dat waar dat meisje erop zit dat zij de teugels los heeft ?
of zie je soms spoken? puh je mag wel even me'n oma's bril lenen. die kunnen jullie nog beter gebruiken dan haar!
Belachelijk al die reactie's over dit prachtige paard! wie geloofd nou dat ZIJ zo'n aardig iemand haar paard eventjes in de kreukels trekt ? !
![]()
![]()
en trouwens. spoken bestaan nietdus hou gewoon op en zie eens wat ze WÉL goed doet inplaats van wat ze NÍÉT goed doet. ( dat klopt niet want ze doet niks fout ! )
![]()
![]()
![]()
Meid, weest kei trots op je mooie knollie en ik wens je nog heel veel plezier van haar! als je een keer een nieuwe topic hebt, dan kom ik hem zeker bekijiken!
Groetjes!
Pffff... jeetje, wat een reactie...
Als je dit soort foto's plaatst weet je dat je commentaar gaat krijgen.
Ik vind het inderdaad een mooi paard, maar de manier waarop hij gereden wordt is zeker niet mijn manier.
Vind wel dat deze reactie erg overdreven is, kunnen er nog meer smileys en spelfouten in zitten?
En dat er niemand meer durft te reageren...
Waarschijnlijk moet iedereen eerst bij komen van zijn lachbui na bovenstaande hysterische reactie ;)
_Anca_ schreef:iloveyouJoy schreef:Haha jullie kunnen me wat !
En dat is een nuttige reactie op de discussie in dit topic omdat.....

_Anca_ schreef:Waarschijnlijk moet iedereen eerst bij komen van zijn lachbui na bovenstaande hysterische reactie

TS, wanneer krijgen we ook nog foto's van het paard zonder de gehele optoming?
ik ben vol trots op mn paard(en) en laat dat graag zien, tuurlijk iedereen heeft zn mening altijd klaar ook ik
maar nu weer even on topic
en wordt hij op handen gedragen (net als al mn paarden overgens)
tis wel leuk om dat te doen en het ersultaat mag er wezen toch?
Abeltje77 schreef:Heee... ander vraagje: ik zie dat je een heel deel de manen hebt weggeschoren. Hoort dat bij het ras of is dat een persoonlijke voorkeur?
bij de merries worden de manen altijd helemaal weg geschoren en een bovendeel van de staart, bij de hengste gebeurd dat tot hun 3e jaar en dan mag je het laten groeien, zie op mn website bij rassenbeschrijving
marialva schreef:Abeltje77 schreef:Heee... ander vraagje: ik zie dat je een heel deel de manen hebt weggeschoren. Hoort dat bij het ras of is dat een persoonlijke voorkeur?
nee dat bij de hengst is maar zn 5 cm en dat is ID om de hals beter te laten uitkomenbij de merries worden de manen altijd helemaal weg geschoren en een bovendeel van de staart, bij de hengste gebeurd dat tot hun 3e jaar en dan mag je het laten groeien, zie op mn website bij rassenbeschrijving
Even omdraaien dus.
! Ziet er mooi uit. En als jij zegt dat ie uitzichzelf achter de LL loopt zal dat ook wel zijn, tenzij er hier nog meer mensen zijn die het paardje irl hebben gezien.
Maargoed, ziet er leuk uit! HippoLogic schreef:Leuke shoot. Dit is weer eens iets anders.marialva schreef:Marialva in 17e eeuwse stijl
Zijn de prachtige jurk en parasol 17e eeuwse stijl? En de hoed ook?
en de barokke tijd was in de 17e eeuw toch, dus vandaar dat ik het zo heb gecombineerd nayade schreef:asjeblief zeg,
Geef die kleine een pony om te leren rijden
en laat ze in niveau groeien.
Op deze manier vrees ik ervoor
En laat de kritiek nu ook maar komen
?
HippoLogic schreef:Leuke outfit, heb je nog meer van die prachtige jurken?
ik vondt die barokke afdeling erg leuk en hadden ze meer van die jurken, dus wie weet volgend jaar, dan zal ik het zeker hier weer plaatsen