Lagency schreef:Ik heb het ook gezien.
Vreselijk het moment van afscheid.Dat gehinnik
Maar om het zover te laten komen dat je je paarden moet weg doen om, door goed te doen aan de buitenwereld terwijl je tot je nek in de shulden zit dan vindt ik het ook wel haar eigen schuld.
Dat vind ik wel erg grof!!
Tuurlijk is het niet handig wat ze gedaan hebben, maar een schuld komt beetje bij beetje en het is niet plotsklaps zo'n bedrag!
Ze heeft echt niet voor d'r lol dit zo hoog laten komen, maar denk (gelukkig geen ervaring mee) dat je, als het al zover is, door de bomen het bos niet meer ziet.
Dieren (welke dan ook) wegdoen is zo ontzettend moeilijk, omdat je van jezelf vind dat je je dier het beste verzorgen kunt en omdat je denkt dat niemand ooit zo'n goede band met je dier krijgt als jijzelf.
Maar even met beide benen op de grond.... een dier kan zich (9 van de 10x) prima aanpassen aan een ander baasje en dus JA, ik zou als ik zo diep in de SH*T zit zeker mijn dieren wegdoen, omdat ze het op dat moment beter hebben dan bij mij.
Want de kosten gaan inderdaad gewoon door, je kunt ze niet even op stand by zetten
Ben overigens wel heel erg benieuwd of iemand van bokt 1 van deze paardjes nu heeft?!?!Heb het namelijk ook niet op m'n gemak bekeken, de tranen drukte zich een weg naar buiten, maar een paar keer slikken deed wonderen...