Tinker Hengstenshow

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:07

ja paula! Chakotay Haha!:D:D:D hihi

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:26

Ilse ik heb jou wel gezien zelfs enkele keren voorbij zien lopen.
Shakespeare werd idd super voorgesteld vorig jaar vond ik hem niet bijzonder dit jaar sprong hij er een stuk beter uit.
wat mij ook opviel was dat veel van de getoond tinkers niet zuiver liepen, sommige niet opvallend maar ook enkele gezien die niet eens een fatsoenlijke wendig kunnen maken.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:00

ik had een verslagje getyped van de meeting bij Thirza samen met Leon.
De 3 leukste hengsten vond ik; John-Boy, Swieber en Pitalo.
We zitten erover te denken Shakyra door John-Boy te laten dekken, maar dat duurt nog eventjes..

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:57

Marjolein schreef
Citaat:
Ilse ik heb jou wel gezien zelfs enkele keren voorbij zien lopen.

Bloos en ik heb werkelijk geen idee wie jij bent... Sorry!!! Nou ja, er komt vast nog wel weer een keer een Tinkershow!

Enne Prisca: een van de reguliere keuringen vind ook plaats bij jullie op stal Haha! In augustus als ik me niet vergis, dus bereid je maar vast voor op een dag waarbij je vlekken voor je ogen zult zien!!

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:15

Marije en mij viel het ook meteen op dat dat jochie het touw om z'n hand/pols had gewikkeld! Echt heeel gevaarlijk!
Ik vind dat zulke mensen dat toch horen te weten.

Er stonden trouwens twee hele vervelende meisjes naast ons van een jaar of 10. Ze zaten elke keer als er een hengst voorbij liep met hun tong te klakken en tegen de bakrand te slaan! Dat doe je toch niet.
Toen ik netjes zei dat ze dat beter niet konden doen omdat de hengsten anders konden schrikken kreeg ik een heel duidelijk antwoord: Als ik wil klikken, klik ik en als ik niet wil klikken, klik ik niet. Lekker brutaal of niet?!

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:47

Zo dat is zeker brutaal, De jeugd van tegenwoordig!! Haha! en renee ik vind het vervelend dat je bijna een ram hebt gehad van Collin, maar ik vond hem toch wel erg leuk (net zoals 10 andere hengsten) *LOL*

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:00

oke, ik lees hier het een en ander over crosby.
en ik begrijp dat het over dat cros na iedere hindernis werd geslagen op een show dat dat over mij gaat. die show heb ik inderdaad cros eigenlijk vooruit moeten meppen, dat klopt. ik heb ook heel veel spijt van die show, ik had hem nooit moeten rijden.cros was in die tijd erg mager en sloom. ondaks al mijn protesten bij de eigenaars werd ie niet genoeg bij gevoerd door hun. ik heb zelfs haver gekocht en hem daar op gezet. ik ben tijdens die show ook eerder gestopt dan de tijd die ik had om hem te laten zien. het doet me nog steeds veel pijn als ik aan die show denk.
heb er nog steeds onwijs veel spijt van. had gewoon moeten weigeren om die show te rijden.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:03

Ik heb die show toen ook gezien Renate en je kon merken aan Crosby dat hij niet wou. Maar je moest toch doorrijden van de eigenaren ? Tenminste, zo kwam het over op mij.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:15

jep ik moest hem rijden van hun ja. en omdat ik eerder ben gestopt tijdens die show, en na die tijd wat meer voor de paarden ben opgekomen (omdat ze gewoon niet goed verzorgt werden) moest ik oprotten. (evben hard gezegt)

jeetje, ik schaam me nu nog steeds voor die show, zit nu gewoon met tranen in mijn ogen om wat ik hem heb aangedaan. (ik ben die show trouwens jankend de bak uitgegaan en heb een hele tijd bij crs in de trailer staan janken)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:27

Maar wie rijdt hem dan nu? want het was deze keer nog veel erger. Had bijna de tranen op mijn wangen hoe dat paard gereden werd!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:36

het nichtje van de eigenaars reed hem op de show. en zij kan nogal hardhandig zijn (zit in de familie daar)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:47

Nou zou ik dan ook maar even mijn neus hier nog laten zien? Haha! Ik was dus samen met mijn zus geweest. Zo waar maar 1 keer echt verkeerd gereden (want toen kregen we onze Navigaatje nog niet goed aan de praat ). Na die aan de praat te hebben gekregen rechtsomkeert gemaakt en toen dachten we het makkelijk te krijgen: want wat rijdt er voor ons???? Een paardenvrachtwagen met een mooie Tinkersticker erop Haha! En met daarachter nog weer eens een Zweedse auto *LOL* Kan niet missen dachten wij....... Dus wel, want die mensjes van de vrachtwagen wisten de weg ook niet Toen zij vervolgens stopten bij een stadskaart zijn wij ook maar gestopt en hebben gezegd dat ze maar achter ons aan moesten rijden want onze Navigaatje zou ons wel de weg vertellen. Zo gezegd zo gedaan en al snel waren we toch bij de manege aangekomen. Wie die mensjes van de vrachtwagen nou waren, weet ik eigenlijk niet precies Er stond iig een zwartbonte hengst in Haha!
Maar goed, al snel liepen we Marije, Leon, Pellie, etc. etc. tegen het lijf. Tijdens de show samen met Ilse lekker commentaar gegeven op alle hengsten Haha! En Shakespeare is weer met stip gestegen!! Glen is ook nog steeds een ontzettend lekker ding maar eigenlijk vind ik hem iets te groot. Dan is Shakespeare toch weer net een mooier maatje. Ondanks dat veel mensen hem toch niks vonden ga ik wel Seamus in de gaten houden de komende jaren Kijken hoe hij zich gaat ontwikkelen. De rest van de hengsten waren natuurlijk ook allemaal prachtig om te zien maar met name de (echt) zwaargebouwden komen absoluut niet in aanmerking om eens met Fayette te spelen.
Gelukkig heb ik me bij de stand van het Stamboek kunnen inhouden maar dat kwam voornamelijk omdat ik slechts 5 euro bij me had Haha! Een slimme meid is op een hengstenkeuring voorbereid Knipoog
Jammer genoeg heb ik niet iedereen gezien hier van Bokt/Tinkerend Nederland en België maar het was ook zo druk..... de enige die ik echt van de foto's herkende was Henla Haha! Haha! Haha!
Maar ik heb nu alweer zin in de volgende hengstenshow of Tinkerkeuring *LOL*

*edit: Nog even terug komend op Seamus: die vlekjes van hem boven zijn ogen Lovers Cute!!!!!!! Haha! *

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 22:01

Hmmm sneu verhaal over Crosby.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:20

Ik heb ook niemand gezien! Geen hengsten en geen bokkers! (nou ja, een paar dan) Boos! Volgend jaar iedereen een vlaggetje en petje met zijn naam? Haha! en Eelke thuislaten natuurlijk, die mag niet meer mee! Dat zeurjong...ik heb dus haast geen hengst gezien en zou niet weten welke ik nou moet kiezen...nou ja, even goed naar de foto's kijken dan nog maar

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:25

Ik vind eigenlijk dat het ook wel weer tijd wordt voor een tweede Tinkermeeting Schijnheilig

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:32

jahhaaaaaa doen doen doen .....
hier in kuinderbos???
bij mij?
kan erg gezellig worden hierzo...

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:35

Of hier in de buurt In Delden heb je een supermooi bos, Twickel, gaan we de 18e ook de 3e tukkerrit houden Haha! Je kunt er ongeveer zo'n euhm.... 5 a 6 uur rijden Haha! *Oh, verdwalen kan ook trouwens *LOL**

*We gaan weer brainstormen????*

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:02

JAAAAAAAAA! En nu kom ik WEL met tiek
Maakt mij niet uit waar...als t maar leuk word Lachen

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:26

nu jah ik bied het kuinderbos aan iig

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 18:02

flettie schreef:
de enige die ik echt van de foto's herkende was Henla Haha! Haha! Haha!

hahahahaaa Haha!

Jammer trouwens dat ik nog niet mee kan op een tinkermeeting. Maar als Jodie goed ingereden is ga ik zeker een keer mee.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:00

*steekt hand op* Ja, ik ben hartstikke voor! Maar dan moet wel iedereen er zijn en dan wil ik wel met iedereen een praatje maken! *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:31

misschien dan gewoon zonder de tinkers mee te nemen eerst een keer meeten? Ik zit vrij moeilijk met vervoer (moet trailer lenen, zorgen dat ailin erin wil blijven en mams lief aankijken) dusja dan moeten jullie of met je tinkers richting meekomen of zonder tinkers meeten.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:33

ik ben voor! kuinderbos, enschede of apeldoorn what ever Haha!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:01

goed dan open ik een topic op boktmeetings...