Mag ik u aankondigen:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 22:33

Gefeliciteerd! Party!! Gelukkig is alles voorspoedig gegaan

Nu is het wachten nog op Jurga en Flair *LOL* (meiden schiet op! *LOL* )

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:50

Gefeliciteerd! Klinkt als een leuk beestje Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 01:28

Gefeliciteerd Party!! !!

Je hebt het leuk geschreven, ik zag het echt helemaal voor me!!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:42

Aaaagh ik word met de dag jaloerser... Dees trapt er niet in dat ze de Paddox Look-a-like naar Lunteren moet brengen....

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:25

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:39

Gefeliciteert met het kleine wondertje

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 18:05

Jurga schreef:
Aaaagh ik word met de dag jaloerser... [naam verwijderd] trapt er niet in dat ze de Paddox Look-a-like naar Lunteren moet brengen....

Heel stiekum weet [naam verwijderd] wel dat het veulen verkeerd bezorgd is (vast!), maar ze houd haar lekker toch....

Sorry Jurga, maar binnenkort komt het veulen dat eigenlijk voor mij bedoeld was vast wel jou kant op!
en die is vast ook minstens zo prachtig!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 01:39

Hallo Dees ik kom hier zelden, maar zit mijzelf over te schakelen op USA tijd dus vandaar. Ik heb je veulen bewonderd. Het ziet er super uit, zo mooi hoog op de benen met van die mooie lange schokbrekertjes die beweging beloven, het mooie koppie met ras en uitdrukking. Ik feliciteer je van harte, zij het wat laat, hiermee. Nu begrijp je dus ook dat het rekenen wegvalt als zoiets uiteindelijk in je stal staat. Daar doen we het voor. Uren zitten kijken. Ik weet dat ik bij Sarabande die volgens de dierenartsen niet meer geboren had kunnen worden, 4 x terug naar stal ben gelopen en het staartje opgetilt heb om te kijken of het nu echt een merrie was.(Het stond op de bewakingscamera en ik ben er aardig mee geplaagd).
Fokkers weelde een schitterende naam die de emotie waar vaak wat denigrerend over gedaan wordt volledig omschrijft. Een belangrijke fokker die ieder jaar minimaal 12 veulens krijgt zei ooit tegen mij dat hij bij ieder veulen dit unieke geluk-gevoel telkens weer had. Gefeliciteerd van harte en geniet ervan.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:54

Crisis dees, hoe kon ik dit topic nou over het hoofd zien.....
nou, toch nog gefeliciteerd dan maar, succes met het kleine spul. 'k ga snel je foto's bekijken!