Waldo schreef:Lieve allemaal,
Dankjewel voor jullie hele fijne reacties.
Ik heb er een aantal echt met tranen in mijn ogen zitten lezen.
De afgelopen periode is moeilijk geweest, en nog steeds is het niet altijd makkelijk.
Maar voor mij is het de normaalste zaak van de wereld dat je dit voor je paard over hebt.
Een paard kan nu eenmaal wat gaan mankeren, en ik vind dat je hem/haar dan niet zomaar gelijk weg kan doen als een ouwe krant.
Maar jullie reacties zijn wel heel fijn om te lezen. Zo krijg je toch steeds een beetje meer hoop voor de toekomst.
Verder nog even inhoudelijk een reactie op jullie lieve berichtjes...
Over mijn tenen naar binnen hebben jullie helemaal gelijk. Net als over de opmerking dat ik mijn handen meer bij elkaar moet houden en meer een knik in mijn armen. Ik ga er zeker mee aan de slag.
@Geak_Nena; dankjewel! het is me zelfs een keer gezegd daar maar over na te denken. Maar dat gaat niet gebeuren! Floor kan er ook niks aan doen dat dit haar is overkomen. Dus zij gaat echt niet zomaar weg!
@Jasia; dankjewel. ik ben er zeker heel blij mee. ik durf eigenlijk nog niet te geloven dat het op dit moment zo goed gaat.
@Dana; ik hoop het ook. maar ben wel zo realistisch om nog niet te ver vooruit te kijken.
@Sharona; het zou wel mooi zijn he, een lange top... Floor doet ook zo haar best en vind het volgens mij ook fijn om weer wat te doen. Dus ik hoop maar dat we het even vol kunnen houden.
@flo31; het is inderdaad een psychologische stap, en je hebt gelijk, misschien moet ik me inderdaad inbeelden dat er nog iets is. Het komt vast wel goed.
@Jollyjoy; het is af en toe zeker nog een beetje wennen en aanvoelen. Floor was ook erg druk omdat de buurvrouw zoveel herrie aan het maken was. En daardoor voelde ik me niet helemaal zeker. Ik was ergens toch bang dat ze zou schrikken of zoiets. Het is niet gebeurd, dus weer een goede ervaring om mee te nemen. Maar je hebt gelijk in de opmerking over het ontspannen.
@Askor_Djarne; je hebt gelijk. iedere dag weer besef ik dat ik het winnende lot uit de loterij heb!
@Cassagrande; dankjewel voor je grote compliment!
@AngeliqueB; ik ga het in ieder geval proberen met een gaatje korter, ik denk dat je wel gelijk hebt.
@nataly_; dankjewel! hij is zeker mooier zo!
@vilouma; mijn hand zet ik niet op mijn zadel, maar ik zie dat het op de foto's wel zo lijkt. Mijn teugels zijn eigenlijk net te lang, waardoor ik mijn handen te ver terug zet, een puntje om aan te werken.
Verder nogmaals iedereen bedankt voor de ontzettend lieve reacties!
Haha ik weet heel goed hoe je je voelt..

Maar de foto's zeggen genoeg toch?
Jij geniet van je paardje en je paardje ook van jou!