Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:41

Knoffer schreef:
Een buitenrijmaatje is wel eens een kabauter tegen gekomen :')

Verdorie...nu je het zegt.... :D
Gezellig een ritje aan het maken met mijn rijmaat...paarden reageerden al wat vreemd,zien we opeens een kabouter aan een boom gebonden (not kidding...echt waar :P ) verderop nog een stel kabouters die slaag waren geraakt met elkaar := het zag er enorm knullig uit en we rolden bijna om met paard en al .

Springt er een "Stefan Spielberg-wannabee" uit de bosjes en begint dat zooitje ongeregeld te regelen....we zijn poosje blijven kijken...maak je niet meer mee _O- erg lollig op een ruiterpad :D

Onali

Re: Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:43

Ja als we gaan beginnen om op te schrijven wat de paarden zien op het ruiterpad zijn we voorlopig nog niet klaar :+

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:45

IndianLady schreef:
Ja als we gaan beginnen om op te schrijven wat de paarden zien op het ruiterpad zijn we voorlopig nog niet klaar :+

We hebben een limiet van 500 pagina's dus kom maar op :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:47

Knoffer schreef:
Ohja, kom ook weleens blowende jongeren tegen. De vorige keer kwam ik heel stilletjes aan en die gast draait zich om en schrikt zich dood dat er ineens een paard voor z'n neus staat :D

Bad Trip.... :+

Hallucineer ik of jij???? Of het paard?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:48

_O-

Spoken, kabouters in alle vormen en maten, elfjes, bosnimpfen, heksen, grote boze wolven en alle andere sprookjesfiguren van Grimm :')

Knoffer

Whahaha, geniaal :D
Was dat trouwens in het A'damse bos? (zie dat je ook uit Amsterdam komt) Die kabauter kwam zij namelijk in de buurt van de geitenboerderij tegen, was vast een kinderfeestje geweest ofzo :P

Zilfstar schreef:
Knoffer schreef:
Ohja, kom ook weleens blowende jongeren tegen. De vorige keer kwam ik heel stilletjes aan en die gast draait zich om en schrikt zich dood dat er ineens een paard voor z'n neus staat :D

Bad Trip.... :+

Hallucineer ik of jij???? Of het paard?

Hehehe :D
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 08-05-09 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

ik ben alleen nog maar mensen en konijnen tegen gekomen, 1 keertje een adder die vlak voor onze neus over ging ;)
maar als je iets als een olifant tegenkomt moet je ook eerst 3x keer kijken voordat het kwartje valt

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:49

Het was niet heel raar, maar toch wel de moeite om te melden.
Een Japanner die aan mijn vroeg of ik nog een keer wilde aankomen rijden zodat hij daar een
zogenaamde toeristische foto van kon maken :P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:53

IndianLady schreef:
_O-

Spoken, kabouters in alle vormen en maten, elfjes, bosnimpfen, heksen, grote boze wolven en alle andere sprookjesfiguren van Grimm :')

Of een bruggetje (zo eentje zonder armleuningen zeg maar, dus niets meer dan 5 balken naast elkaar over een ministroompje) op het Brede Pad (zo noemden wij het crosspoad want dat was 2 keer zo breed als het gewone pad) ...

Met zijn allen in de les er gewoon zo overheen (welke brug?)

En dan in je eentje buiten rijden en dan is ie ineens in volle galop zoooooo eng }:0

En wat zag mijn pownie dus vervolgens op haar pad? Juist zijn berijdster (ik dus) die in het zand had gehapt... Ze bleef rustig staan en ik kon zo weer opstappen, maar die snuit van haar... (Lig je lekker??)
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 08-05-09 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann_moi

Re: Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:55

Een schotse hooglander die uit de bosjes kwam aanstormen.. ;)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:56

Knoffer schreef:
Whahaha, geniaal :D
Was dat trouwens in het A'damse bos? (zie dat je ook uit Amsterdam komt) Die kabauter kwam zij namelijk in de buurt van de geitenboerderij tegen, was vast een kinderfeestje geweest ofzo :P

Jup...maar het waren er wel een stuk of 8,roodhoedje en de 7 dwergen denk ik _O- ze waren aan het filmen en het was echt een "vechtpartij" om roodhoedje te redden...of om wie haar het eerst een draai om de oren mocht geven,kan ook natuurlijk :D

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:58

:') :') Geweldig! Zij was misschien een verdwaalde tegengekomen :+
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 08-05-09 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:58

Mensen die verkleed ergens heen gingen :P
Dat was op ponykamp :P

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:01

Knoffer schreef:
:') :') Geweldig! Zij was misschien een verdwaalde tegengekomen :+

Zou kunnen...waren het misschien Roodhoedje en de 8 dwergen :D

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:03

Een waterplas waar het paardje van mijn nicht ineens in ging liggen :')
Het was een geluk dat ze nét een tak van de boom had gehaalt, anders had het paard, inclusief mijn nicht in het water gelegen _O-

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:05

Er zijn hier nu trouwens heel veel rupsen in het bos. Is dat bij jullie ook zo? Gadverdamme, ik rij af en toe gewoon door slierten rupsen heen :(

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:07

Wij gaan in de zomer nog wel eens pootje baden met de paarden bij de waal.
Zo deden we dat dus ook een keer op een mooie warme zomer dag.
We kwamen bij de waal aan en er zat een man ( jaar of 60 )tot zijn navel in het water.
Niks geks dus.
Maar toen hij ons zag kwam hij naar ons toe om een praatje te maken.
Ik wist niet wat ik zag en kon me ogen er niet vanaf houden :o
Die man was naakt, zijn ''oerwoudje'' was netjes gesnoeit en had een gruwelijk grote ring door zijn ''friemmeltje''. :D
We hebben hebben er een keer door het water gewandelt en zijn toen maar snel een ander plekje gaan zoeken om pootje te baden.

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:08

:j hier ook een rupsenplaag :r Ik vind ze echt vies....en dan die "gordijnen" die ze maken bah bah bah

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:08

Knoffer schreef:
Er zijn hier nu trouwens heel veel rupsen in het bos. Is dat bij jullie ook zo? Gadverdamme, ik rij af en toe gewoon door slierten rupsen heen :(

Procesirupsen? Nu al? Oh, vreselijk, gelukkig heb ik er hier geen last van.

Te paard ben ik iets heel engs tegengekomen:

Een taxi :+ Niet heel eng opzich, maar hij crosste achter me aan, zo hard als hij kon, en dat was niet perongelijk, hij moest mij hebben... ;( Dus ik snel een steegtje ingegalopeerd, waar die auto niet doorkon, en niet meer omgekeken, alleen zo hard als ik kon weggaloperen

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:09

De rupsen hier zijn klein en groen,volgens mij geen prosessie rupsen

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:11

Evanescence8 schreef:
Te paard ben ik iets heel engs tegengekomen:

Een taxi :+ Niet heel eng opzich, maar hij crosste achter me aan, zo hard als hij kon, en dat was niet perongelijk, hij moest mij hebben... ;( Dus ik snel een steegtje ingegalopeerd, waar die auto niet doorkon, en niet meer omgekeken, alleen zo hard als ik kon weggaloperen

Ajakkes! :wow: Enig idee waarom hij jou moest hebben? Was het in de avond? (Nog enger namelijk) En zo te horen neit in eht bos (daar heb je meestal geen steegjes... :P )

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:19

Ann_moi schreef:

Ah, dat kon ik wel eens geweest zijn met mijn vorige verzorgpaard :') Die nam graag in volle galop een shortcut door het struikgewas, zonder dat even te overleggen :')

Euh.. vreemde dingen.. motorcrossers, jagers, militairen (staan ze zo ineens op zonder iets te zeggen, want je mag je positie natuurlijk alleen verraden door te gaan staan :D ), mountainbikers die niet weten dat een paard ook kan slaan als je gaat bumperkleven... al blijft mijn paard de schapen toch het raarste vinden 8-)

Misty_MMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:23

Snadrem schreef:
Ann_moi schreef:

Ah, dat kon ik wel eens geweest zijn met mijn vorige verzorgpaard :') Die nam graag in volle galop een shortcut door het struikgewas, zonder dat even te overleggen :')

Euh.. vreemde dingen.. motorcrossers, jagers, militairen (staan ze zo ineens op zonder iets te zeggen, want je mag je positie natuurlijk alleen verraden door te gaan staan :D ), mountainbikers die niet weten dat een paard ook kan slaan als je gaat bumperkleven... al blijft mijn paard de schapen toch het raarste vinden 8-)

Je hebt wel in de gaten dat een Schotse Hooglander een koe is? ;)

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:25

Haha leuk topic !
Hm wat wel raar was dat we in volle galop met een hele groep aan kwamen galopperen en toen stond er ineens een auto met geblindeerde ramen midden op het pad.
Leidster van de groep heeft toen op de deur geklopt en bleek er een man in te liggen slapen :P
Diezelfde dag nog ook twee mensen die hun hond daar uit lieten. Dat is wel echt vervelend altijd, zou bijna dat hondje van z'n oortjes berooft hebben als ie niet snel opzij was gesprongen.. :\

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 17:25

Snadrem schreef:
Ann_moi schreef:

_O- :') Ik denk niet dat ik in de buurt van tilburg reed.. :P