Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theelichtje_ schreef:Jeetje, kwam er even niet meer tussendoor.
Ze heeft wel meer dingen gedaan wat ik liever niet wou, maar toen had ik nog zo iets van ze is 14,
jong en heeft lol met vriendinnen, laat maar gaan.(zie vb: met ze 2e op het paard) En dat had ik vroeger ook gedaan.
Maar hier brak echt mijn klomp gister gewoon, totaal niet verwacht.En dan durven ze te zeggen dat ik het meisje ook nog beledigt heb.
Omdat ik niet meteen ''hallo'' heb gezegt. Het ergste vind ik nog dat er bij haar moeder alleen maar '' hmhmhm'' uit kwam.Ze zocht niet mee met een oplossing.
Helaas wonen wij te ver van elkaar af om het paard op een tussen stalling te zetten zodat ik meer controle kan uitvoeren.Alle andere keren dat ik geweest was om te rijden/kijken was er niks op aan te merken.Leuke stalling en leuke meiden.
Helaas beschrikken wij niet over een auto dus ik zit nog met vervoers probleem.Dus ophalen gaat niet meteen helaas.
Ik heb haar en der vriendinnen gister nog gewaarschuwd dat het verpest wordt voor haar, maar zij grijpte niet in.Ook niet toen ze met ze alle rondom de tafel zaten in de manege, ook toen werd er weer gedreigt naar mij.
theelichtje_ schreef:Ik heb gezegt dat ze afscheid van het paard nemen.Hier heeft ze 2 dagen voor gekregen.Zondag ga ik het paard halen.Enkelt weet ik nog niet hoe,zal eerst vervoer moeten regelen.
Cassidy schreef:Ophalen, en meteen. Meisje heeft om te beginnen je wens niet gerespecteerd dat jij geen ander bijrijder wilt dan het meisje dat er toen bij was, en als ze met jou erbij de overmacht niet kan krijgen over dat stel grieten, hoe moet dat dan als jij er niet bij bent?
En waarom, in hemelsnaam, werd er geroepen dat de DA erbij moest komen?
Het zal een harde les voor haar zijn, maar een les die ze misschien moet leren.