beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:11

Tries_en_Faf schreef:
Als je mijn bijrijdster was geweest, had ik je helemaal niet meer in de buurt willen hebben, en helemaal niet na dit topic, het enige wat je van mijn nog zou kunnen krijgen was een schop onder je holletje...

Idd!!

Je neemt twee verzorgpaarden waar je amper tijd voor hebt. Je kan niet de ene snel ff poetsen en de ander gaan rijden.
Gewoon inzien dat je moet stoppen met de één of de ander.
Keuzes maken heet dat en je gunt een ander ook nog een verzorgpaard ;)

Tallie1979

Re: beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:16

Hmm, nee, van mij had je persoonlijk geen kans meer gehad om mijn paard nog te verzorgen.

Ik denk dat de eigenaar van de fjord heeft gedacht: Als je beter kunt, moet je beter gaan.

Ik begrijp jou alleen niet meer.. Je hebt geen tijd, maar wel 2 verzorgpaarden en dan word je boos als een van de eigenaren tegen jou zegt dat ze je niet meer nodig hebben? :? Hoop voor jou dat de eigenaar van je overgehouden verzorgpaard dit niet leest, dan heb je kans dat je die ook nog kwijtraakt ;)

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:42

ik snap wel dat het heel vervelend is dat je op zo'n manier 'gedumpt' wordt door de eigenaar, maar ik zou gewoon de stoute schoenen aantrekken en langs gaan. vraag haar face 2 face waarom zij vind dat je hun gebruikt hebt.
dat je dat paard niet meer zal verzorgen lijkt mij vrij duidelijk, helemaal na een topic als dit, als een ex-verzorger van mij dit zou schrijven zou ik dr ook nooit meer terug willen, maar ga er heen dan krijg je misschien duidelijkheid.
en concentreer je daarna lekker op je andere verzorgpaardje. je kan beter teveel tijd in 1 paard stoppen al te weinig tijd in 2 paarden.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 18:16

mick75 schreef:
TS, in dat topic over je andere paardje heb je ook flinke sneren uitgedeeld naar diegene die je les geeft op je andere paardje, waarvan ik vermoed dat het deze Fjord is. Als de eigenaar van dat paardje dat leest (harde mond, moet met touwtjes gereden worden) kan ik me goed voorstellen dat die flink over de zeik gaat.

Jij bent hier degene geweest die het op z'n zachtst gezegd niet netjes heeft aangepakt door juist in je HAW- topic steeds te refereren naar de lessen die je met je Fjord krijgt (of is het alweer een ander paardje?), en die lessen zoals jij die beschreef kwamen niet bepaald proffessioneel over.

Bovendien vind ik de hele manier waarop je problemen aanpakt nogal kinderachtig, en alleen al dat zou voor mij genoeg reden te zijn om je een schop onder je achterwerk te geven van hier tot tokio.

Mischien heeft de eigenaar van de Fjord wat onhandig gereageerd, maar er was in mijn ogen zeker wel aanleiding voor!

AHUM.
ze hebben mij in de lessen geleerd dat ik met touwtjes moest rijden. ;)
Tenminste bij de fjord.
Dat was namelijk in het begin zo.
En niks in de mond snoeren....

Aanleiding?Om leugens te verspreiden. Sorry nee.
Heb al een aantal verhalen gehoort, waaruit blijkt dat het vaker gebeurd is zonder enkele reden. ;)

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 18:17

Nogmaal voor diegene. ;)
Ik heb het andere paard zelfs voor hun aan de kant gezet. ;)
Ik heb in het begin bijna alleen hun paard gereden. ;)

Maargoed. Jullie denken maar wat jullie willen.
Komt me ene oor in en me andere uit. :)

Ik ga geen excuses aanbieden, omdat zij leugens over mij verzint. ;)
nee. dit is niet eerlijk nee, maar een leugen verzinnen is net zo min eerlijk. ;)

Jullie zeggen nu ook van alles.
ben nu heel makkelijk.
Ga geen dingen bedenken, als je niet weet of het wel werkelijk zo is.

Dit is mijn laatste bericht hier, ga er nu echt niet meer op in.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 19:47

lovelygirly schreef:
Nogmaal voor diegene. ;)
I

Maargoed. Jullie denken maar wat jullie willen.
Komt me ene oor in en me andere uit. :)

Dus... jij mag een topic openen en als iemand zich dan verdedigd reageer je zo?????

Ik geloof niet dat jij al erg wereld wijs bent.....

Hoor en wederhoor! Jij bent dit spelletje begonnen, het zou je sieren als je je fouten eens toegeeft!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:39

In een les leren dat je hulpstukken moet gebruiken? En dan doe je het bij alletwee je paardjes maar zo?
Ik wordt soms een beetje verdrietig van hoe onwetend sommige mensen kunnen zijn.

JIJ bent degene die hier niet juist gehandeld heeft. Net als bij rijtechnische problemen, zoek de fouten eens bij jezelf, en niet bij de ander. Als je logisch nadenkt, kom je daar vanzelf, of jehet nou wilt of niet. ;)

Zicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:47

hmmm apart. Dus je had een verzorgpaard maar je wilde er twee. Toen je er 2 had ging je niet meer op de eerste rijden maar op de fjord want dat was nieuw en spannend. Toen daar het nieuwe vanaf was liet je het fjordje voor wat het was en ging je weer voor het eerste paard???

Of maak ik nu teveel aannames?

Ik geef de eigenaresse van de fjord groot gelijk. Omdat er verzorgsters zoals jij zijn worden steeds meer mensen huiverig om een verzorgster te nemen.

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:57

Zicky schreef:
hmmm apart. Dus je had een verzorgpaard maar je wilde er twee. Toen je er 2 had ging je niet meer op de eerste rijden maar op de fjord want dat was nieuw en spannend. Toen daar het nieuwe vanaf was liet je het fjordje voor wat het was en ging je weer voor het eerste paard???

Of maak ik nu teveel aannames?

Ik geef de eigenaresse van de fjord groot gelijk. Omdat er verzorgsters zoals jij zijn worden steeds meer mensen huiverig om een verzorgster te nemen.

Dat idee kreeg ik eerlijk gezegd ook al!

mamvan3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:07

Als dit om mijn fjord ging had ik je direct van het erf gestuurd!

Eerst wil je 2 vz pony's/paarden en dan heb je geen tijd
maar je wil er wel blijven komen?Doe het goed of doe het niet dan heeft iemand anders er nog iets aan,door dit soort dingen zijn de verzorgpony''s moeilijk te vinden voor diegene die het wel graag doen.

Dan die leugens,dat is niet leuk maar je doet nu zelf ook niet echt erg aardig!
Leg die leugens naast je neer zelf weet je at waar is of niet.
Nu ga je zelf prive dingen hier op het forum vertellen...ze achtervolgd je op Bokt...ja dat kan iedereen doen het is openbaar!

Maak een keus ga naar die mensen en als je heel graag daar blijft komen,zeg je dat je spijt hebt en anders blijf je daar weg en laat het voor wat het is....
Maar als je geen tijd hebt lijkt me dat niet handig
en als ik die eigenaar was,was ik ook wel klaar met deze verzorgster...

doekenbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:49

tjeetje...mijn verzorgster was je ook niet meer geweest!!

het is misschien niet helemaal on topic maar waarom zet je je eerste verzorgpaard compleet stil?? heeft dat beestje geen recht op een goede verzorging en beweging dan?? neem aan dat je deze houding dan daar hebt geleerd?? vinden de eigenaren van dat andere paardje het wel goed dat je niks met hun beestje doet als alleen poetsen....?

vindt wel dat je een beetje kinderachtig doet hoor. je had ook gewoon naar die mensen kunnen gaan en even netjes uit kunnen leggen dat je het druk had en wat minder tijd had maar wel nog zovaak als mogelijk probeerde te komen. als ik de eigenaar was zou dat bij mij al heel anders overkomen als ik wist waar het aan lag....

maarja idd....zoal zovelen als zeiden.....grow up en ga het uitpraten.....of hou op met mopperen en ga verder met je leven!!

en vecht het niet via bokt uit....veel lager kun je niet zakken namelijk.....

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 19:47

Ik ga er nu weer vaker heen. ;)
Naar dat andere paardje. ;)
Ik had haar niet helemaal stil gezet. ;)
Maar iets minder.
Maargoed.
Meer zeg ik ook niet. :)

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:54

ik snap het niet meer
nus zeg je weer dat je haar niet heb stil gezet
maar eerder wel
maar ik zou wel verkeerd gelezen hebben

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:22

Waarom open je zo'n topic? Om aandacht te krijgen van P. ? De eigenaar van die fjord? Naar mijn idee bereik je meer met bellen.

Je had wat je wilde, 2 verzorgpaarden. Je kreeg te weining tijd voor de Fjord, verwaarloosde (hard gezet) het andere paard, kreeg een baantje.

De eigenaar van de Fjord heeft met jou een afspraak gemaakt, dat je er voor gaat. Waarschijnlijk had zij/hij iemand nodig die er de tijd voor had. Dat is mislukt bij jou, dat zwakte allemaal af en heeft er voor gekozen om je niet meer te laten komen.
Jammer.. op de manier hoe t is gegaan van beide kanten. Alleen de andere kant weten we nog niet.

Nu heb je de tijd voor je school, baan en je verzorgpaard. Je had toch ook bij jezelf na kunnen gaan dat je in tijd nood kwam?

Ik geef de eigenaar van de Fjord gelijk. En al helemaal op de manier hoe je het doet. Dat je het naar buiten brengt. Jammer.
Als je de verzorger van mijn paard was geweest, had ik je ook gezegt dat je niet meer hoefde te komen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:30

Tjah meis... Ook ik begrijp de eigenaar van de Fjord...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:40

lovelygirly schreef:
Ik had al een slotje aangevraagd. :)
Ik ga er verder niet op in. heb het al een aantal keren uitgelegt. En dat moet meer als genoeg zijn.

Steken onder water geven?
Zij komt met een leugen aan.
Terwijl ze niet eerst met mij er over had gepraat of het echt zo was.
Ze ging er gewoon maar van uit dat dat ook echt de waarheid was.
Dit is mijn laatste bericht hier.
Jullie mogen van mij denken wat jullie willen.
ga er niet meer op in.

en voor diegene.
Ik hoop dat het slotje er op komt.
En ik heb haar een mail gestuurd. ;)

Een nogal onvolwassen reactie als je hier niet te horen krijgt wat je graag had willen horen!
Leugen of geen leugen; tegen wie "liegt" ze dan?? Hooguit tegen jou en evtl. een paar mensnen in je directe omgeving. Jij verteld je verhaal aan heel bokt en heel Nederland kan in principe ook meelezen :\ .
Misschien heeft de eigenaresse van het Fjordenbeest eea niet helemaal goed gezien, maar na deze actie ("het plaatsen van dit verhaal op bokt") zou je het bij mij iig ook helemaal verbruid heben en zou ik ook niks meer met je te maken willen hebben :n !!
Tries_en_Faf schreef:
Als je mijn bijrijdster was geweest, had ik je helemaal niet meer in de buurt willen hebben, en helemaal niet na dit topic, het enige wat je van mijn nog zou kunnen krijgen was een schop onder je holletje...

:D

En ehh... ik zou verder ook een beetje voorzichtig zijn met wat je hier schrijft; ook de eigenaar van je andere vz paard kan hier meelezen en als ik diegene zou zijn, had je van mij hierna ook stantepede kunnen vertrrekken, ook al was je nog zo lief voor mijn paard :x !

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 08:47

Og dat scheelt toch eventjes he.
Dat die man me niet weg zou sturen zonder een goede reden. :)
En juist heel blij met me is. :)

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 09:43

Tuurlijk is het niet zo'n slim idee geweest van de TS dat ze dit verhaal op bokt heeft geplaatst, maar ik vind dat een hoop mensen wel heel erg heftig reageren hoor!
Er wordt een hoop gespeculeerd en het lijkt of iedereen ineens precies weet waarom de TS is weggestuurd. Dat komt volgens mij in het verhaal niet naar voren hoor. Het zou toch ook makkelijk kunnen zijn dat de TS tegen beide eigenaars van de paarden eerlijk heeft gezegd dat ze minder tijd zou krijgen en minder vaak kon komen? Dan is er misschien wel een heel andere reden dat ze weggestuurd wordt. Maar dat weten we niet, want we kennen maar 1 kant van het verhaal!
Daarom vind ik dat je niet zo hard kan oordelen over de TS.

Of jullie weten allemaal iets wat ik niet weet)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:07

Zullen we proberen dit topic iets minder fel te laten worden? HELder heeft een punt. Dus, samenvattend: TS heeft een verhaal geplaatst wat achteraf wrs niet zo'n goed idee is geweest, TS krijgt daarop een boel reacties (die ze liever niet had gehoord, maar waar wel goede tips tussenziten). Slotjes worden niet gegeven omdat een TS daarom vraagt (tenzij er een bijzonder goede reden voor is). Dus mijn vrag als mod aan jullie: probeer iets minder heftig te reageren, zodat dit topic niet ontspoort. Dit geldt voor de Bokkers die hier posten, maar ook voor de TS.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:36

HELder schreef:
Tuurlijk is het niet zo'n slim idee geweest van de TS dat ze dit verhaal op bokt heeft geplaatst, maar ik vind dat een hoop mensen wel heel erg heftig reageren hoor!
Er wordt een hoop gespeculeerd en het lijkt of iedereen ineens precies weet waarom de TS is weggestuurd. Dat komt volgens mij in het verhaal niet naar voren hoor. Het zou toch ook makkelijk kunnen zijn dat de TS tegen beide eigenaars van de paarden eerlijk heeft gezegd dat ze minder tijd zou krijgen en minder vaak kon komen? Dan is er misschien wel een heel andere reden dat ze weggestuurd wordt. Maar dat weten we niet, want we kennen maar 1 kant van het verhaal!

_/-\o_ _/-\o_ AMEN!!

Ik volgde dit topic ook en ik moet zeggen dat ik idd best schrok van de reacties die dit opleverde van sommige Bokkers!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:48

Maar wil TS wel naar zichzelf kijken?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:05

HELder schreef:

Het gaat hier nog niet eens zo zeer om de gebeurtenis "an sich", als wel om het feit dat de TS hier een topic start met iets wat ze beter persoonlijk had kunnen "uitvechten" met de eigenaar van de Fjord :) .
Ik heb nergens gezegd dat TS geen gelijk zou kunnen hebben, wél dat ze op een imo absoluut niet nette manier met de zaken omgaat ;) .

lovelygirly schreef:
Och dat scheelt toch eventjes he.
Dat die man me niet weg zou sturen zonder een goede reden. :)
En juist heel blij met me is. :)

Gelukkig maar dat ´ie blij met jou is :) .
(Heeft hij dit verhaal op bokt al gelezen?)

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 04:44

@ Sterre: het was ook niet aan jou persoonlijk gericht hoor! Het leek alleen of sommige mensen allerlei conclusies trokken, terwijl niemand hier volgens mij weet hoe het echt zit. Maar ben het verder volkomen met je eens hoor; dit soort dingen hoor je niet op een openbaar forum uit te vechten.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 06:17

Na twijfelen reageer ik toch ook maar in dit topic. Ten eerste ben ik zeer benieuwd naar het verhaal van P. Enkel kennen wij het verhaal nu van een boze lovelygirly. Ik las in je profiel dat je pas 17 bent? Ik denk namelijk dat de leeftijd er ook deels mee te maken heeft. Ik kan me nog herinneren dat ik op die leeftijd nog erg beinvloedbaar en onzeker was (overgens niet ten nadele tav je verzorgpaard).
Dat het niet netjes is van P. om het verzorgen van haar paard door lovelygirly per sms te beeindigen ben ik het mee eens. Voornamelijk omdat je via de media van tegenwoordig uitspraken totaal anders kan opvatten dan ze werkelijk bedoeld zijn. Sowieso ben ik geen voorstander om persoonlijke zaken zoals deze via een medium uit te spreken, je mist de emoties. Dus ook aan lovelygirl zou ik aanraden om bij P. langs te gaan om alles uit te spreken. Je zegt herhaaldelijk niet te weten wat je fout gedaan hebt, maar toch zeg je: Ik heb helemaal niks verkeerds gedaan, maar waarschijnlijk reed ik niet goed genoeg meer, en kwam ik te weinig. Sowieso met het openen van dit topic zal de verstandshouding er niet op verbeteren.
Je zegt dat je op een gegeven moment minder tijd kreeg voor je verzorgpaarden. En daarna nog minder...toen heb je het andere paardje voor hun aan de kant gezet en alleen hun paard gereden. Het andere paard heb je stil gezet, of toch niet helemaal stil gezet maar eventjes? En toen je de fjord reed heb je het andere paardje NIET gereden. En later zeg je: Had het paard niet al die maanden stil gestaan. en liep die nu de sterren van de hemel. En dat doet ze niet. Dus je hebt dat andere paard een aantal maanden stil gezet? Daarbij vind ik het krom om te denken dat wanneer je les hebt, het paard gelijk de sterren van de hemel zal gaan lopen :?
Affin, ben je er zelf ook van overtuigd dat je tijd tekort had voor 2 verzorgpaarden? Zoals al eerder genoemd kan je beter al je tijd goed in 1 verzorgpaard steken, dan een beetje tijd in 2 verzorgpaarden.
Dat het niet netjes is geweest het verzorgpaard af te melden via sms is je goed recht. Dat je in jouw ogen vals beschuldigd wordt, moet je toch echt met P. zelf gaan uitspreken, daar kunnen wij weinig over zeggen. We kunnen moeilijk in dit topic met je mee gaan praten en samen gaan spannen om haar de grond in te boren. Neem de gegeven adviezen binnen dit topic van harte en zeg niet elke keer nadat je gereageerd hebt dat je niets meer zal gaan reageren, want dat zal dan de achtste keer zijn, dat maakt je zelf ook niet meer geloofwaardig.
Om af te sluiten nog een citaat waarin jij P. ook beschuldigt van iets wat je uit verhalen hebt gehoord? Heb al een aantal verhalen gehoort, waaruit blijkt dat het vaker gebeurd is zonder enkele reden. Pas er mee op dat je zelf ook mensen niet vals gaan beschuldigen ;) Succes verder!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:57

_/-\o_ amen _/-\o_