mick75 schreef:TS, in dat topic over je andere paardje heb je ook flinke sneren uitgedeeld naar diegene die je les geeft op je andere paardje, waarvan ik vermoed dat het deze Fjord is. Als de eigenaar van dat paardje dat leest (harde mond, moet met touwtjes gereden worden) kan ik me goed voorstellen dat die flink over de zeik gaat.
Jij bent hier degene geweest die het op z'n zachtst gezegd niet netjes heeft aangepakt door juist in je HAW- topic steeds te refereren naar de lessen die je met je Fjord krijgt (of is het alweer een ander paardje?), en die lessen zoals jij die beschreef kwamen niet bepaald proffessioneel over.
Bovendien vind ik de hele manier waarop je problemen aanpakt nogal kinderachtig, en alleen al dat zou voor mij genoeg reden te zijn om je een schop onder je achterwerk te geven van hier tot tokio.
Mischien heeft de eigenaar van de Fjord wat onhandig gereageerd, maar er was in mijn ogen zeker wel aanleiding voor!
AHUM.
ze hebben mij in de lessen geleerd dat ik met touwtjes moest rijden. 
Tenminste bij de fjord.
Dat was namelijk in het begin zo.
En niks in de mond snoeren....
Aanleiding?Om leugens te verspreiden. Sorry nee.
Heb al een aantal verhalen gehoort, waaruit blijkt dat het vaker gebeurd is zonder enkele reden.