Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 23:29
Ja, hij ziet er inderdaad lief uit. Wat jij niet weet is dat hij een stevig karakter heeft en behoorlijk verwend is, hij bedelt bijvoorbeeld vreselijk. Maar ik maak 'm wel leuk
Leuk zeg, dat brainless hem opgehaald heeft, echt heel lief.
(Nog even offtopic, waar staat hij? Anders wil ik hem wel op de foto zetten. Heb een canon 450d, en ben nog geen expert, maar er komen vast wel leuke foto's uit )
Koper
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 10:04
Dank jullie wel! A_lette, zodra zijn hoeven weer een normale lengte hebben en het beest weer een fatsoenlijke conditie en bespiering heeft en weer recht is wordt 'ie denk ik heel erg leuk De smid komt in ieder geval morgen, zoals zijn voeten er nu uitzien durf ik er eigenlijk zelfs niet goed op te gaan zitten
Absque_dubio, hij staat in Leusden, bij het kanaal. Laatst had ik jou al gepb'd nadat je wat had gepost in een HK-topic over foto's maken, ben benieuwd of je dat berichtje gehad hebt?
Brainless
Geplaatst: 09-03-09 10:52
Het was heel gezellig....!! We hebben veel van de omgeving gezien .
Hij is echt een ontzettend cool en stoere IJslander! Op de trailer ging het super. (alleen het laden ging .... ehhh apart )
Bedankt nog voor de broodjes/drinken en de mooie bos bloemen. Ik kom zeker weer een keertje kijken. En als je een keertje samen op de Veluwe wilt rijden, kom ik je wel ophalen.
Hmm jullie maken me wel nieuwsgierig over dat laden hoor hahaha
Onassa
Geplaatst: 09-03-09 13:12
Aahh hij is dus goed op zijn nieuwe plekkie aan gekomen, fijn! Leuk ding zo te zien en ik hoop dat je er heel veel plezier mee gaat krijgen, maar dat komt vast wel goed!
Koper
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 16:24
Dabo, ik mail je vanavond thuis het hele verhaal wel, is denk ik wel aan jou besteed
Brainless, is goed Of kom een keertje onze kant op, dat kan natuurlijk ook!