Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:55

Ik schaam me dr niet voor, loop vaker in mn paardenkleren dan gewone kleren :=

Als het niet nodig is om me te verkleden doe ik het niet tenzij ik het zelf wel nodig vind natuurlijk :+

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:56

Mij maakt het niks uit, als ik toevallig nog even ergens heen moet na het paardrijden loop ik gerust zo rond.
Het zit ook heel lekker :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:57

Als ik mijn laarzen aanheb, dan schaam ik me zeker niet. Vind het ergens wel stoer staan :P . Maar ik loop ook wel eens met mijn vieze stalbroek en modder stalschoenen door de c1000 en dan voel ik me minder stoer :P .

merensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:57

Ik kom langs de supermarkt als ik van stal naar huis ga en stuiter gewoon met mijn rijkleren naar binnen.
En ik zit daar hélémaal niet mee. Scheelt me een hoop tijd! ;)

alissaaa

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:59

ik vind het net leuk haha,
ok ja je ''stinkt''
who cares..:d

frannyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:03

ben wel eens samen met een vriendin voor het rijden naar de stad gegaan, vriendin vond leuk (kort) rokje, ging passen maar ze had geen zin om dr broek helemaal uit te trekken, stond ze dus midden in die winkel voor de spiegel in rok met dr broek op de enkels 8-) , dat gaat me dan weer net te ver! maar als ik zaterdagmiddag ga rijden en ik moet 's ochtends wat halen in de winkel dan ga ik gewoon in mn rijkleding, wel mn sokken laag!

ikbenmaureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:04

Waar zou je je voor moeten schamen? Je bent met je sport/hobby bezig. En het zit heerlijk :-)

Je ziet ook wel van die meiden in korte rokjes en een hockeystick in de handen op de fiets midden in de winter. Ik weet niet wat ik liever zie...

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:10

Ik vind het echt heeeel vreselijk om inderdaad in rijkleding ergens te zijn waar geen andere paardenmensen zijn.

autumn08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:12

Mij maakt het ook niet zoveel uit, hoewel ik laatst snel een slot moest halen in een fietsenwinkel waar een stel van die mannen me echt aankeken of ik van een andere planeet kwam, en hun lach bijna niet meer in konden houden... :D
Over het algemeen denk ik dat mensen wel zien dat het rijkleding is. Ik maak me er zelf ook niet zo druk om. Als je veel tussen de paarden zit vergeet je wel eens dat er ook een andere wereld is. :P

Vroeger vond ik het inderdaad ook leuk om in rijkleding te lopen, dat mensen maar goed konden zien dat ik paard reed. Het liefst met cap en al, haha.

EileenP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:16

Weet niet of het al gezegd was, maar ik hoor vaak achter me mensen zeggen die het 'grappig' denken te vinden om te zeggen; "Kijk, die is d'r paard kwijt..." :+

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 23:17

frannyc schreef:
ben wel eens samen met een vriendin voor het rijden naar de stad gegaan, vriendin vond leuk (kort) rokje, ging passen maar ze had geen zin om dr broek helemaal uit te trekken, stond ze dus midden in die winkel voor de spiegel in rok met dr broek op de enkels 8-) , dat gaat me dan weer net te ver! maar als ik zaterdagmiddag ga rijden en ik moet 's ochtends wat halen in de winkel dan ga ik gewoon in mn rijkleding, wel mn sokken laag!

whaha, dat gaat inderdaad wel een beetje ver.
Als ik echt zou gaan shoppen (kledingwinkels) zou ik me wel omkleden.

@ EileenP: dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar is inderdaad wel een dom zinnetje.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:18

Het kan me echt niets schelen.
Je ziet mensen toch ook in trainingsbroeken door de supermarkt en stad lopen.

Ik heb nu een spijkerstof rijbroek en moet zeggen dat het aantal opmerkingen wel flink gedaald is.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:19

Ik schaam me totaal niet, ik loop gerust in de supermarkt in m'n rijkleding. Ermee naar school gaan is een ander varhaal, maar in het weekend heb ik zowieso de hele dag mijn rijbroek aan. :)

rumon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:20

Ben op zich wel heel erg makkelijk...ga zo in die kleren overal heen......meestal als ik dan in de winkel loop denk ik.......zullen de mensen mij reuken ????? :o

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:21

Mij zie je vaker in een winkel met rijkleding aan dan met gewone kleding :) Ik vind het niet erg, en ik heb ook niet het idee dat andere mensen zich eraan storen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:21

Heb ik niet zo'n moeite mee, ruiterwinkel, supermarkt snel even wat halen, mensen die na de sportschool nog even snel boodschappen doen stinken toch ook :o
En soms ga ik naar de winkel vordat ik ga rijden, stink ik nog nieteens.

Maar ik woon ook in een soort van boerengat hier lopen er zoveel in werkkleding de winkel in.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:22

ik schaam me geen moment :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:23

als je mij met mijn paardrijkleren in de supermarkt ziet is dit echt een noodgeval :P

Vroeger kon het me ook niets schelen, zat ik zelfs in de bus of trein met mijn stinkende kloffie.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:23

Ik ga me echt niet omkleden om ergens binnen te gaan. Waarom zou je je moeten schamen?
Ik zie hier ook wel eens wielrenners met van die maffe schoentjes en strakke nylon broeken rondlopen in de supermarkt. Doet me niks.
Het is gewoon kleding...

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:24

Nee, hoor. Heb er absoluut geen problemen mee, en wat anderen van mij denken kan me echt niets schelen. Vind het heerlijk om in m'n rijbroek rond te lopen, en dat stinken valt ook wel mee. Zeker in grote ruimtes (of gewoonn buiten) ruik je niets hoor. (de paardenlucht die sommige mensen onaangenaam vinden := )

Kirrr

Haha, ik rij western en mensen kijken vaak nogal vreemd op als je met hoed en chaps en sporen ergens binnen komt. Maar schamen doe ik me geen moment ;D

kips

ik loop de hele dag in me rijkleren, vanwege m'n werk en m'n eigen paard,, dus ga ook gewoon de winkels in met rijkleren, ma niet in kledingwinkels.. maar bij ons lopen er heeeeel veel rond in het dorp met rijkleren aan,, ff snel iets halen..

Jellie

T maakt mij ook echt niet uit.. Ik stap wel vaker de super, slager of een winkel binnen in mijn rijkleding.

Fenn

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:31

Ik schaam me niet voor mijn rijkleding. (Trein er rustig mee naar de andere kant van het Land O:) ), maar toch probeer ik zoveel mogelijk iets anders aan te trekken als ik nog ergens heen ga.
Ik vind de geur die om je heen hangt gewoon niet prettig, en zodra ik op stal ben ruik ik er niets meer van (vind ik het gewoon lekker: paard :) ), als ik die kleding zelf aan heb dan ruik ik het niet, maar ik weet dat het wel ruikt voor anderen. Ik sta zaterdagochtend taarten te verkopen en het meisje dat dan altijd langskomt net van de manege ruikt gewoon niet fijn in combinatie met taart en brood. := (niets tegen meisje trouwens) Vandaar dat als ik even een spijkerbroek en andere schoenen aan kan trekken voor ik het dorp in ga ik dat wel doe ;)

Ik ben trouwens vroeger ook wel eens met cap op en zweepje in de hand door de straten gefietst hoor. Geen moeite mee :') (cap was ook altijd mijn mandje aan mijn fiets vast).

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:38

merensje schreef:
Ik kom langs de supermarkt als ik van stal naar huis ga en stuiter gewoon met mijn rijkleren naar binnen.
En ik zit daar hélémaal niet mee. Scheelt me een hoop tijd! ;)

Helemaal mee eens, ga me echt niet eerst thuis omkleden. :P