Als het niet nodig is om me te verkleden doe ik het niet tenzij ik het zelf wel nodig vind natuurlijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dat gaat me dan weer net te ver! maar als ik zaterdagmiddag ga rijden en ik moet 's ochtends wat halen in de winkel dan ga ik gewoon in mn rijkleding, wel mn sokken laag!
frannyc schreef:ben wel eens samen met een vriendin voor het rijden naar de stad gegaan, vriendin vond leuk (kort) rokje, ging passen maar ze had geen zin om dr broek helemaal uit te trekken, stond ze dus midden in die winkel voor de spiegel in rok met dr broek op de enkels, dat gaat me dan weer net te ver! maar als ik zaterdagmiddag ga rijden en ik moet 's ochtends wat halen in de winkel dan ga ik gewoon in mn rijkleding, wel mn sokken laag!

)
), maar toch probeer ik zoveel mogelijk iets anders aan te trekken als ik nog ergens heen ga.
), als ik die kleding zelf aan heb dan ruik ik het niet, maar ik weet dat het wel ruikt voor anderen. Ik sta zaterdagochtend taarten te verkopen en het meisje dat dan altijd langskomt net van de manege ruikt gewoon niet fijn in combinatie met taart en brood.
(niets tegen meisje trouwens) Vandaar dat als ik even een spijkerbroek en andere schoenen aan kan trekken voor ik het dorp in ga ik dat wel doe 
(cap was ook altijd mijn mandje aan mijn fiets vast).