Toekomstig paardje kijken en rijden....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:47

Tja, idd als er geen afspraken te maken zijn, moet je het niet doen. Slim!!!! Ik zou ook twijfelen bij het horen dat hij niets zwart op wit wil, dat is vaag en niet goed volgens mij.

Succes Kleintje met je zoektocht!!!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:27

Hoi,

Zo deze topic is wel oud maar ik wilde toch even reageren.
Mensen kunnen veranderen maar paarden ook.
Ik rij mel nu en ik zie weinig van de problemen waar over gesproken word en niet alleen hier maar ook onder 4 ogen zeg maar.
Ze word nu ook regelmatig gedaan en goed.
Ze loopt super braaf (niet voor beginners) Het is een paardje waar je aan moet wennen en het paard ook aan de ruiter.
Uit het land of bak halen is voor mij nooit een probleem geweest, heb het nooit anders meegemaakt als ze nu is.
Met de galop is ze goed voorwaarts maar niet gemeen, en ik weet zeker dat je in de sport welke dan ook (springen , dressuur) je best ver kan komen aangezien ze super gangen heeft en heeeeeel goed kan springen.
Nou ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik reageer maar ja.

gr

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 12:47

Sorry, ik vind het dom dat je dit topic omhoog hebt geschopt. Zo geef je het paard weer een negatieve draai, omdat er toch negatieve dingen in dit topic staan.

Ik geloof direct dat het paard kan veranderen. Maar de ruiter die toen op haar reed, daar had ik geen respect voor. Het zal jou ook vast niet gelukt zijn om het paard van de een op de andere dag los te krijgen. Er zat gewoon veel werk aan.
En als ze dan ook nog niet prettig is in de omgang, dan vraag ik me af voor wie ik het had gedaan.
Ze stond toen 'pas' 2 jaar te koop. Dat had vast een reden lijkt mij. Of was ik de enige die een goed paard liet staan?

Ze heeft een goed papier, ze kan erg mooi bewegen, ze zag er goed uit, maar je kan het geld maar 1 keer uitgeven en de prijs was vorig jaar dusdanig hoog dat ik het niet voor haar over had.

Maar ik ben het wel met je eens dat paarden kunnen veranderen. Ik denk dat het in dit geval niet het paard was wat moest veranderen, maar de manier van rijden op haar en de manier van omgang.

Ik vind het fijn dat ze bij jou die kans heeft gekregen en ik hoop dat ze een goed tehuis krijgt!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:56

Hai Kleintje
Ik heb dit paard dus ook gezien en gereden, en ben er zelf afgekukelt. Het was echt geen succes dit paardje, ik weet niet waar het aan lag. Ik denk te pittig ofzo.. Iig ging ze in versnelling 5 als ik aan de teugels trok/aandacht vroeg.. Ik wil dit paard niet afkraken, maar ze is echt geen makkie...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:03

idd niet handig om dit topic omhoog te schoppen als je dit peerd in de verkoop heb............

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:49

Oud topic en we vallen nu in herhalingen.
Slotje dus.