Sorry, ik vind het dom dat je dit topic omhoog hebt geschopt. Zo geef je het paard weer een negatieve draai, omdat er toch negatieve dingen in dit topic staan.
Ik geloof direct dat het paard kan veranderen. Maar de ruiter die toen op haar reed, daar had ik geen respect voor. Het zal jou ook vast niet gelukt zijn om het paard van de een op de andere dag los te krijgen. Er zat gewoon veel werk aan.
En als ze dan ook nog niet prettig is in de omgang, dan vraag ik me af voor wie ik het had gedaan.
Ze stond toen 'pas' 2 jaar te koop. Dat had vast een reden lijkt mij. Of was ik de enige die een goed paard liet staan?
Ze heeft een goed papier, ze kan erg mooi bewegen, ze zag er goed uit, maar je kan het geld maar 1 keer uitgeven en de prijs was vorig jaar dusdanig hoog dat ik het niet voor haar over had.
Maar ik ben het wel met je eens dat paarden kunnen veranderen. Ik denk dat het in dit geval niet het paard was wat moest veranderen, maar de manier van rijden op haar en de manier van omgang.
Ik vind het fijn dat ze bij jou die kans heeft gekregen en ik hoop dat ze een goed tehuis krijgt!