Welk liedje is van je paard en jou?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 16:03

Qua tekst vind ik het nummer "Ik heb gneoeg aan jou" wel heel goed, alleen ik vind het wel wat te druk.
Verder heb ik niet echt een liedje/nummer, wat ik echt bij mij en een van mijn paardjes vind passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:26

mdmoiselle schreef:
Van mijn paardje: Gloria Gaynor, I am what I am. Ze is zoals ze is, je kunt haar niet veranderen. Ze is echt een kreng, en een zeikwijf soms, maar ze doet alles voor je in het parcours.

Wist je dat dit ook het nummer onder het afscheid van Ratina was?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 18:33

Clautje"]
[quote="promptertje schreef:
Purple Rain Haha! !

Haha ja, dat lijkt me logisch, hihi.
Lieve Rainie Haha!
[/quote]

Ja, hij is ook naar dat nummer genoemd, ik kon moeilijk een ander nummer noemen Haha! . Hij wordt steeds liever Clau, wanneer kom je hem weer eens opzoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 02:45

Bij Rio hoort "together again" van Janet Jackson. Toen hij net gestorven was heb ik "Window of hope" van Oleta Adams helemaal stukgedraaid in de auto, iedere keer als ik op weg was naar stal, maar n.a.v. [ITP] mijn vriendje daarboven werd het dus "together again".

Toen Nescio net weg was hoorde ik "Eternity" van Robbie Williams op de radio en dit stukje greep me ineens heel erg aan:

I sing this somber serenade,
the past is done, we've been betrayed, it's true
someone said the truth will out,
I believed without a doubt
in you

Bij Sven heb ik nog geen muziek, misschien komt dat nog.