Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Waar ik mee uit zou kijken is de tips voor koliek. Helaas zien heel veel lezers een dergelijk boek (wat in jou ogen ook educatieve waarde heeft) als inspiratie om dingen uit te proberen. Zie de Join Up in alle Heartlandboekjes.
Paardenboeken zijn inderdaad altijd heel erg voorspellend. Die lees ik dus ook niet meer. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat de afloop altijd hetzelfde is! Het kleine meisje red een paard en alles loopt goed af. Terwijl dat in werkelijkheid (bijna) nooit zo is. Wat ik graag in een verhaal zie is dat het overeen kan komen met de werkelijkheid.Citaat:Tegenwoordig wordt dit alleen nog bij springpaarden gedaan: het middel wordt op de voorbenen vlak boven de hoef aangebracht. Dit veroorzaakt extra pijn wanneer het paard de hindernis raakt.
ik zit het allemaal zo weer bij te lezen, als ik een goed boek lees kan ik mezelf er helemaal in kwijtraken
als er iets ergs gebeurd zit ik mee te janken, als er iets leuks gebeurd te lachen
najah, geweldig toch! Ik vind het ergens een manier om 'dingen mee te maken' die je zelf niet zo snel doet, ik leef dan helemaal mee hahaha
Ik bied me ook nog aan. Vanaf de basisschool lees ik ontzettend veel (ben nu 21) en lees iedere week minimaal 1 boek uit.RoosBoum schreef:nah leuk... de eerste twee genoemden zijn niet leuk hoor, maar wel heel indrukwekkend en goed om te lezen.
De laatste is wel humoristisch. Komt in week 12 uit.
maar vooral aangrijpend laat maar zeggen dat je echt in het verhaal blijft.