Manege Prinsemolen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lollilli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 13:46

He mensen we zijn deze topic toch niet vergeten he. Ik hoop dat jullie nog foto's hebben om ze hier neer te zetten oftewel in ITP want dat lijkt me echt erg leuk.
Ik ben zelf ook hard bezig hoor om de foto's te scannen maar ik zelf niet zo'n ding dus moet ik het bij mijn schoonouders regelen.

lollilli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 13:53

Misschien dat ik het dit weekend doe maar ik weet het nog niet zeker of dat gaat lukken

Jaipur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:53

Hoi allemaal,

Ik ging even op zoek naar m`n oude manege Verdrietig .
Leuk zeg dat dit er is; al die bekende namen die ik voorbij zie komen.

Mn lievelingspaard was Onarca, wat een schatje was dat zeg ( ook al vond niet iedereen dat Lachen ) we waren echt beste vriendinnetjes.
Helaas heb ik van iemand gehoord dat ze heel erg ziek was geworden en dat het beter was om dr in te laten slapen Huilen

Vroeger toen ik klein was ook veel op caramba gereden en later nog op Boy, Ceasar en uiteindelijk Onarca ( ik kies ze wel uit he ! )

Ook les gehad van Andre, Patrick en Anneke ( zo heet ze toch, ja hallo het is zo lang geleden dat ik van haar les heb gekregen )

Nou, dit was t eigenlijk wel weer, ik kom zeker nog een keer terug !

doei !

Groetjes Terry

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:47

Heeey rij al jaaaaaaren op de prinsemolen en vin et nog steeds super!
Kheb nie egt een lievelingspony maar ken al die oude namen die hier genoemd worden nog wel.
Is egt grappig!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 19:21

en wie is u, Ikkiekikker?? Haha!