Tallie_Ho schreef:Jeetje, balen zeg!! Ik heb in 2004 ook mijn enkel gebroken door een val in het bos.. Het is echt ellende, want ga maar eens uitleggen waar je ligt!!
Ik zou als ik jou was vragen om een ruggenprik als ze het aanbieden.. Ik kon toen niet anders omdat het einde van de middag gebeurde, maar je hebt meteen geen last van de narcose
Dat is dus een groot misverstand. ook met een ruggeprik kun je behoorlijk ziek worden. mijn ruggeprik werkte niet lang geneg en ik kreeg dus veel pijn tijdens de operatie. heb de arts verrot gecholden en moest alnog onder gehele narcose

Dan merk je hoe erg je gehecht bent aan dat "even iets gaan doen" en hoe belangrijk dat voor je is!
Je mist dan toch de dingen in je leven waar je (blijkbaar) heel veel waarde aan hecht. Iemand die graag de hele dag tv kijkt zal het niet zo erg vinden. (Maar die overkomt het dan ook minder snel) Dat je niet naar vriendinnen kan even is idd heel vervelend. Je bent toch afhankelijk van je ouders, of zij je even willen brengen. Ik ga met mijn vrienden (allemaal mannen
) ook regelmatig in het weekend bij hun zitten en dan blijven we toch vaak tot een uur of 2 's nachts, maar dat gaat nu ook niet, omdat pa en ma mij dan niet meer op willen halen.
en mijn 18e verjaardag..