Citaat:
@Tita: wat te hoog of te laag is, is subjectief. Ik vind dat je wel reeel moet zijn. Een leuk Z paard voor 3000 euro vind je gewoon niet. Nu heb ik geen idee wat voor paard je zoekt, maar ik krijg het idee dat je een topper wilt voor weinig geld. Dan heb ik maar een ding te zeggen: "Keep on dreaming
Pletje ik was al bang voor dit soort antwoorden als je mijn eerdere posten lees, zie je precies wat ik bedoel.
Zelf ben ik bezig geweest met een pony van 3 jaar 3 weken onder het zadel vraagprijs 8000 dus ik ben niet op zoek naar een goedkope topper.
Maar vind wel dat heel veel mensen op SH kun paard overschatten.
Citaat:
Ik vroeg me ook af Ts, voor welk doel je een paard wilt aanschaffen en wat je wensen zijn?
Ik was (ga volgend jaar pas weer verder ivm carriere) (houdt wel ogen op mocht er iets tegen komen) opzoek naar een opvolger van mijn huidige sportpony.
Ik rij mijn paard zelf wel naar de Z dus gaat het om een paard met potentie niet de ambitie om de subtop in te gaan.
Jonger dan 5 jaar met papier
Ik keek niet naar prijzen maar gewoon naar het plaatje algemeen.
ik hoef niet op geld te letten (nu lieg ik maar heb voldoende gespaard) daar bedoel ik mee dat ik het niet hoef te laten voor 1000-2000-3000-4000 euro meer of minder
Zelf zat ik altijd in de prijsklasse 6000-10000 (letwel ponies)
Heb niet gevonden wat ik zocht, geef niet maar als ik dan naar kleine paarden kijken (max 162) en op SH schiet ik stiekum best vaak in de lach en ook op bokt met bv andere klein spul
Laatst bijgewerkt door tita op 19-01-09 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt