Ik ben al op mijn Grib hengst gaan zitten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:52

Mause, dat zou ik wel willen, maar ik heb op het moment niet echt een groen paard bij de hand.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:57

Lovely schreef:
Mause, dat zou ik wel willen, maar ik heb op het moment niet echt een groen paard bij de hand.

oke, das een legitieme reden... Haha! Maar mocht zoiets georganiseerd worden, dan kom je wel kijken toch??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:36

Ja hoor, dan kom ik wel kijken en aanmoedigen en ik ben ook bereid om eventuele loslopende paarden weer te vangen Haha!.
Met een bak met alleen maar kleuters kun je je handen nog vol hebben hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:45

Wat super zeg! Deze mag dus nog eventjes blijven Haha!
Heel veel plezier en succes er mee!

Jillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 21:55

Wow, heeeel gaaf! Toen ik je bezig zag met hem afgelopen keer, kon ik me ook al niet voorstellen dat het lang zou duren voordat je erop zou gaan. Ben heel benieuwd naar het vervolg! Leuk!!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:16

Goed zo Sjuim! Toppie!
Jij weet tenminste echt waarmee je bezig bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:45

Jillie schreef:
Wow, heeeel gaaf! Toen ik je bezig zag met hem afgelopen keer, kon ik me ook al niet voorstellen dat het lang zou duren voordat je erop zou gaan. Ben heel benieuwd naar het vervolg! Leuk!!!

hee nog iemand die bezig is met een jong paard, misschien ook wat voor de clinic voor jonge paarden????? Haha! Haha! Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:52

O dan kan ik ook wel meedoen met brenin..heb er alleen nog geen zadel opgehad, maar dat komt binnenkort..

Ik hoop dat ik dan blijf leven, maar dat zal wel goed komen...het is best wel een banketstaaf rozenwater.. Nerd

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:07

Dan wens ik jullie veel plezier want geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om met mijn lange stelten in het openbaar gezien te worden op een D-pony Haha!

Ik hoop dat je nog iemand kan vinden die stills kan maken Sjuimpje want ik ben nog steeds heel benieuwd.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 01:00

Je mag die van mij wel een dagje lenen hoor Lov Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 01:09

muckypup schreef:
Je mag die van mij wel een dagje lenen hoor Lov Haha!

Juist ja Haha!.
Waar stond ook alweer dat stukje dat hij zo leuk kon bokken bij je instructeur????

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 01:10

Ja, maar met jou merkt 'ie niet eens dat je erop zit Lachen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 01:10

Percy schreef:
Dan wens ik jullie veel plezier want geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om met mijn lange stelten in het openbaar gezien te worden op een D-pony Haha!

Ik hoop dat je nog iemand kan vinden die stills kan maken Sjuimpje want ik ben nog steeds heel benieuwd.

Niet eens in de carnavalstoet??? Haha! Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 01:16

Ik ben toch redelijk ingeburgerd in Limburg maar dat carnaval Verward

Ik denk ook niet dat Rissaz erg relaxt zal blijven in zo'n stoet aangezien hij al overstuur raakt van iets wat er eerst niet lag Haha!

Maar als jij gaat kijken dan rij ik graag gezellig met je mee Lachen

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 14:57

Ik heb je verhaal met zweet in mijn handjes zitten lezen. Ik weet ook weer waarom ik gestopt ben met jonge paarden inrijden.

Ik zag het heel levendig gebeuren. Gelukkig is alles goed afgelopen. Alleen had mijn baas het er ook altijd over dat ik er beter vanaf kon springen als je het gevoel had dat het niet meer goed kwam (geen rem). Maar ik kan dat dus niet, ik blijf zitten (of niet Haha! )

Leuk om te lezen verder.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 17:54

Foto's op ITP!