kazary schreef:Voorheen heb ik ook op een plek gereden waar er mensen maar eens afentoe kwamen.Zelf zou ik dat niet willen.Maar op die plek kwamen de paarden de hele dag buiten met andere paarden in een groep.Afleiding genoeg dus.De stal werd daar elke dag zuiver gedaan.En 's avonds werden ze weer binnen gezet en kregen ze eten.Natuurlijk zal een paard ook wel gepoetst en geknuffeld willen worden,maar met de hele dag buiten spelen kwamen ze niet echt wat te kort.
en wie controleerd op bijv wondjes of iets dergelijke... Of als t paard wat heeft en dan nog niet komen.... (of op zn minst de staleigenaar terugbellen)
. Bij ons op stal kun je het gewoon aan het personeel vragen, die regelen dat voor je. Overigens ken ik wel een eigenaar die erg weinig tijd vrij kan maken voor zijn paard, hij komt alleen even kijken als hij tijd en zin heeft, de dagelijkse verzorging wordt gedaan door twee 'tantes', waarvan ik er dus eentje ben
. 
. Al kan ik over het algemeen zeggen dat ik ELKE dag kom om te verzorgen en te trainen. Maar arbeid hoeft niet dagelijks, omdat hij lekker op het land staat. Ook nu in deze barre kou.
Nee sorry dat gaat er bij niet in.. Trouwens niemand op stal weet bijna wie deze mensen zijn........ snap niet wat je dan met een paard moet.