wie woont er allemaal in België?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:54

Een propere manège (heb ik ooit wel anders gezien!) Nette piste. Ik ben wel niet binnen geweest om echt naar de stallen te kijken, ik had m'n paard bij! Het enige nadeel is de parkeerplaats! Ik ben een manège gewoon met veel parkeerplaats en dan moet je je bij Stapelheyde wel wat aanpassen!

Emme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:06

Hoihoi!

Zag net deze toppic staan!
Me also belgje Lachen!!
Nen rasechten westvlomingk ton nog!
Van Sint-Eloois-Winkel, hartje van West-vlaanderen, op een +- 10 km van Kortrijk!

Emxxx

someone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:06

En ik ook! Kben van sint-truiden.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:27

Wijzelf wonen er niet maar mijn 2 omen van mij wel, in dat dorp tegen Valkenswaard aan (ben de naam ff kwijt) Verward wijzelf wonen er wel dicht tegenaan en toen we naar dit huis gingen verhuizen konden we eigenlijk ook een mooi huis in Belgie kopen dus we woonden er wel bijna. *LOL*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:34

xxappiexx schreef:
Wijzelf wonen er niet maar mijn 2 omen van mij wel, in dat dorp tegen Valkenswaard aan (ben de naam ff kwijt) Verward wijzelf wonen er wel dicht tegenaan en toen we naar dit huis gingen verhuizen konden we eigenlijk ook een mooi huis in Belgie kopen dus we woonden er wel bijna. *LOL*

daar voorbij Jan tops aan de maastrichterweg? dat moet Achel zijn, en daar ligt ook HAmont en Peer vlakbij.

Frederieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:41

Nog een belg die zich meldt, een beetje laat maja, ikke woon in Zonhoven zo'n 10 min van Hasselt, de provincie Limburg toch, en ik zou graag ook wel eens wille meeten, maar Leuven is voor mij toch een beetje ver, misschien een Limburgse boktmeeting????

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:44

tomm zich nog niert gemeld? das ieper (poperinge)
ennuh nathalieke, in waregem, dus allemaal W-VL
ik ook W-VL, marke bij kortrijk, niet ver van sonjabelgium dus...
dit topic mag best naar 'n ander forum maar het moet wel blijven Lachen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:25

ik ook uit west-vlaanderen ook bij ieper

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:54

*meldt zich*
Ikke woon in Zoersel, dichtbij Turnhout in het noorden van Antwerpen.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:45

even op de gebruikerslijst gekeken, 123 uit belgië, maar stel dat er 20 zijn met nul berichten en dan 50 belgen die wel posten maar zonder woonplaats vermeld... had er toch meer verwacht dan 'n 150.
ohja Tlove is ook van in de buurt Lachen

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:56

ponyzotje schreef:
tomm zich nog niert gemeld? das ieper (poperinge)
ennuh nathalieke, in waregem, dus allemaal W-VL
ik ook W-VL, marke bij kortrijk, niet ver van sonjabelgium dus...
dit topic mag best naar 'n ander forum maar het moet wel blijven Lachen

hallo ik ben dus nathalieke. Ik ben dus inderdaad ook van west-vlaanderen , Waregem (dicht bij Kortrijk). Niet veel west-Vlamingen hier op Bokt :s

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:04

sorry ff offtopic : ponyzotje!!!! Jij rijdt in waregem? in Bloso? ik zag plots Fanny in je profiel staan! Ik rijd daar ook maar dan met m'n verzorgpony en de wedstrijden. Maar in je profiel lees ik dat fanny dr iedereen afsmijt en aanvalt in de stal? dit is wel totaal niet waar. het is een super brave en dat aanvallen ze is gewoon wat bang in haar stal maar aanvallen?? Ik vind het ook het beste beestje van de manege. ze kan goed aan de teugel lopen en springen met haar is zaalig hé, ze weigert nooit en je voelt dr niets van , ze zweeft drover Lachen. Ze is wel doodsbang van water Lachen moet je eens in de all weather rijden als het begint te regenen :d.
maestro en jefke zijn ook schatjes.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:31

ja, bij ons valt ze toch wel iedereen aan die haar niet kent. iedereen is bang van haar. en springen is zalig, jammer dat ze niet meer mocht ivm haar rug een tijd. ik heb je gepbt. had al je profiel gezien en herkent Lachen
ik weet dat ze bij sommige ruiters niet zo erg is, maar bij de meeste die ik zie wel. maar ik zag al in je profiel dat je zeer goed kan rijden. door de waterbak ging ze wel bij mij. op de renbaan is ook zalig. maar ik zal m'n profiel aanpassen. echt, ik heb ze al verschillende keren serieus zien uitvliegen. en ze smijt na de les waar ik op haar rijd, iedere keer haar ruiter eraf. kan je haast een eed op doen.
ze staat nu helaas op rust, peesverreking of peesscheuring. weet je er iets meer over?

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:37

oei. Ik heb wel al een jaar niet meer op manegepaarden gereden. Ik reed er 2 jaar om te leren rijden. het kan zijn dat ze verergerd is met rijden maar tzou jammer zijn het was een schatje Lachen
en kzou niet durven zeggen dat ik zo goed rij hoor, ik rij nogmaar 3 jaar dus veel ervaring heb ik niet. Maar toch bedankt voor het compliment Lachen. heb je me al eens gezien in bloso ofzo? ik heb je nog niet gezien of toch niet herkent.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 16:45

neen, ik heb je nog niet gezien. maar in je profiel te zien rijd je goed, daarmee zei ik het. rijd je binnenkort nog in waregem een wedstrijd? dan kan ik weleens komen kijken.
ik pb je over fanny.

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:20

nu zijn alle wedstrijden juist gedaan. zondag was de laatste jumping (clubkampioenschap). Morgen voormiddag ben ik in bloso. Kdoe m'n springen van m'n B brevet.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:26

zondag was idd de laatste, ik ging meedoen met fanny maar nu ze mank staat belden ze dat dat dus niet kon. vond ik wel jammer, de afsluit missen.
ik kijk of ik het kan maken naar de bloso. m'n moeder heeft vrijaf, dus kan die me wel brengen. zou leuk zijn. is het met versace? (dan hoor ik in de luidspreker of jij het bent Lachen )

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 17:42

inderdaad met Versace. Vorige keer was ik niet door het springen. ik heb dus nu 5 jumpings meegedaan in de 80 en 3 keer foutloos geweest. Maar tis het probleem als het 90 staat... dan weigert versace soms en dat was de vorige keer dus het geval. Maar nu zag ik in het boekje dat het voor D pony's max. 80 mag staan (ik vroeg in het secretariaat als ze dat gingen respecteren maar uit hun "antwoord" kon ik nee afleiden.) Als het weer niet lukt doe ik het met een paard van een vriend die 1m20 springt. Maar ik wou eerst nog even proberen met Versace we zijn nu al zoveel verder gekomen in het springen (vroeger weigerde hij 2 keer op de eerste hindernis van een parcours en de eerste 2 keren dat ik er mee meedeed graakten we ook niet rond (2 stops op de5e ;en de 2e keer op de laatste hindernis maar zondag waren we 2 keer foutloos)
ik hoop dat we erdoor graken (of liever erover)

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:28

Nog een belgje!!!!Van mortsel meerbepaald (vlakbij A'pen)

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:10

ik weet nog niet zeker of ik kan komen... maar iig veel succes nathalieke! (had ik geweten dat er weer brevetdagen waren...)

marijke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:44

ponyzotje schreef:
even op de gebruikerslijst gekeken, 123 uit belgië, maar stel dat er 20 zijn met nul berichten en dan 50 belgen die wel posten maar zonder woonplaats vermeld... had er toch meer verwacht dan 'n 150.
ohja Tlove is ook van in de buurt Lachen

Starfish en Visje wonen hier ook bij mij in de buurt, maar weet niet of ze nog vaak op Bokt komen.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:58

visje kwam iig regelmatig. verder weet ik niet meer.

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 12:08

een nederlander die zich meld Lips are sealed maar ik woon wel in belgie Tong uitsteken poppel boven turnhout tegen de ned grens aan onder tilburg

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:21

En nog meer import.. Tong uitsteken
Woon in Gent (studeer daar diergeneeskunde), maar telt misschien niet echt, want mijn hart ligt in Amsterdam Schijnheilig

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:54

import Haha!
telt wel, als je vanuit gent bokt Haha!