Zijn de nieuwe kleuren niet geweldig?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 14:58

ik vind die kleuren wel leuk maar ik vind het leuker als ze NOG feller zijn tja ik val graag op.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 15:14

Ik zag ook knaloranje en geel en zo.
Vind ik weer wat minder. Clown

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:43

Ik vind het ook AFSCHUWELIJK!!

Maar babyblauw vind ik dan wel weer leuk, maar ook niet bij alle paarden.

Geef mij maar zwart en wit.

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 20:51

Jaaa, ik vind die dekjes echt onwijs mooi !!
Licht groen, licht oranje en zelfs met bijpassende sokken.
Gaaaf Haha!
Ik hoop maar dat ze nog wel een tijd in de winkels blijven liggen, want voor mijn volgende paardje wil ik best zo'n dekje !

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:39

Hihi, ik moest er om eerlijk te zijn heel hard om lachen! Ik zie het ook nog niet op die bruine van mij liggen. En Harald is er veel te groot voor, om met die lieve kleurtjes te lopen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:56

Bloos ik loop achter Tong uitsteken , heb pas een baby-blauw dekje gekocht.
Mintgroen vind ik wel een mooie kleur, maar op mijn pony
Op mijn tinkermerrie wil ik straks als ze groot is knalroze *LOL*

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:58

Ik ben blij dat ik met mijn dravers niet aan dat soort modes mee hoef te doen, ik zie Rain al voor de sulky lopen in het rose.... Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 00:30

Mijn paard is geen barbie!
Ik doe ook liever wat donkeredere kleuren, ik 'kick' vooral op donkergroen. Past mooi bij m'n bruine paarden (zijn allebei even bruin, ik weet het zeker, wat de eigenaar van de grote merrie kan zijn eigen groete merrie niet eens onderscheiden van mijn eigen kleine merrie: 'ze hebben toch ook dezelfde kleur!') Dus mogen ze ook allebei dezelfde kleur dekje. Wat ik graag wil is dat Stübben dekje in dat mosgroen, maarja, zo rijk ben ik niet......

Helemaal in babyblauw vind ik erg, in roze erger en in mintgroen het ergst! Wie ik in mintgroene outfit voorbij zie gaan, ga ik uitlachen!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 23:00

Pff whatever... Haha!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:04

Ik vind het best wel leuke kleuren! Volgens mij staan ze ook leuk bij mijn Haffie Lovers (vooral lila Lachen )

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:09

Ik zag laatst paarse bandages met Knorretje erop, ik dacht er serieus over om ze te kopen, zooo schattig, maar zag ze nergens liggen in de winkel. Normaal heb ik het niet zo op bonte kleuren (Ik ga al Misselijk als ik zwart met wit onderlegde hoofdstellen zie Haha! ) , maar vond deze wel heel leuk Haha! Inderdaad, smaken verschillen

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:40

Karin schreef:
Vre-se-lijk... Heel misschien nog lichtblauw, maar ik ga echt geen roze op die ruin van ons leggen.

Idd! Dan misschien nog Mintgroen ofzo, ik ga morgen denk ik es een kijkje nemen, kan wel een nieuw shabrack gebruiken Vingers aflikken

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:25

oranje?? waar, waar! Haha!
dat vind ik wel stoer! (is ook nog onze carnavalsclubkleur. Lachen )
ik wil wel iets in het oranje voor loulou, jammer dat me geld zo'n beetje op is. waarom zijn paardespullen altijd zo duur Boos!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:49

Um ik denk dat de nieuwe mode niet zo bij mijn stoere bruine andalusierhengst past? Dat mintgroen zou ik eerst moeten zien maar mijn eerste reactie was ook Misselijk

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:56

Ik heb het ook gezien! Ik hou het op wat neutrale kleuren op mijn schimmeltje. Hebben jullie ook die hele lichte shabrakjes gezien? Die lijken net verbleekt. Kan je net zo goed een rode heel vaak wassen. Tong uitsteken

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:13

oohh ik heb pas voor junta (schimmel) een knal paarse outfit gekocht... staat d'r echt leuk... verder hebben we voor haar een fel blauwe(zoals het donkerste blauw van bokt, witte en zand kleurige dekjes

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:42

Ik heb ze net van dichtbij gezien, bij drie ruitersportzaken in Utrecht (ff tourtje gedaan). De mooiste vond ik... pastelgrijs. Haha!

Dat vage roze-oranje heeft ook wel wat, maar ik zou er zelf niet mee gaan rijden. Heb trouwens wel een heel mooie zachtpaarse zomerrijbroek van Harry's Horse gezien. En die beviel me wel, ondanks dat pastel niet echt mijn ding is.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:04

Nou ik en kyralovertje zijn vandaag weer op pad geweest Lachen Zij heeft nog zo'n lila-shabrak gekocht! echt super mooi!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 17:38

Anneke schreef:
Ik zag ook knaloranje en geel en zo.
Vind ik weer wat minder. Clown

die knaloranje heb ik al Haha!

Afbeelding

nu die gele nog

Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:18

Samsam schreef:
Ik zag in Zwolle een werkelijk KNAL oranje zadeldek. Leuk voor op je fries!!

Helaas heb ik geen zwarte, maar liever knal dan pastel!!

Dat is onze club kleur!
Super stoer! Alle shabrak ook in FEL oranje met een zwarte A erop, wij vallen wel op op 'n wedstrijd! *LOL*

Dehtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 23:28

Ik ben geen penny-meisje, maar wat mij betreft mogen ze de meest uiteenlopende kleuren sjabrakjes verzinnen! Ik vind het echt super saai en degelijk die donkerblauwe/ donkergroene of zwarte sjabrakken. Houdt het lekker afwisselend die maffe kleuren Haha!
Ik zou zelf niet snel baby roze kopen, maar kan me wel indenken dat je dat mooi vind! Gewoon doen hoor, in plaats van allemaal een donkergroen sjabrak.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:40

ik vind het ook echt niks .
rare kleuren die niet op zomaar elk paard passen, en wat moet ik überhaupt met een lichtroze-of groen dekje op mijn donkere vos!!!!
das echt superlelijk!!!
doe mij maar gewoon donkerblauw, of beige!!!!!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:55

Bij ons in Belgie liggen die dingen er al een hele tijd, ik heb overigens de indruk dat het meer iets voor jullie is want ze krijgen ze hier niet echt verkocht Haha!

Een licht-roze zadeldek met gouden koordje als bies ... hoe verzinnen ze het Misselijk

Ik moet trouwens bekennen dat ik ook een roze heb (aan m'n moeder te danken) dat was oorspronkelijk een witte maar die is perongeluk mee gewassen met een rode ... Misschien een tip voor jullie? Kwestie van je portomonee wat te sparen. (en hij is echt mooi egaal roze, dus niet met vlekken)

Ik gebruik hem overigens niet, vindt het ni echt mooi op z'n zachtst gezegd Haha!

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:20

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien hebben jullie het er al over gehad. Maar hebben jullie al de leuke Mickey Mouse dekjes gezien? *LOL*
Haha echt helemaal geweldig!!! Rij je door het bos, kijk mam dat paard heeft mickey Mouse op zijn rug Haha!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:48

Roze is vet GAAF man.. ben al een hele tijd op zoek naar een roze sjabrakje.. heb inmiddels wel al bandages...
Babyblauw staat ff btw onwijs goed op een schimmel.. Heb alleen maar complimentjes gehad hoor!!