Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MarcoBorsato schreef:Ik heb getemd op de berichten of een bokker al dan niet te koop loopt met haar geld en of het wel echt waar is. Lekker belangrijk. Ga wat nuttigs doen met je tijd of wordt volwassen
Jilly_Hayco schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb getemd op de berichten of een bokker al dan niet te koop loopt met haar geld en of het wel echt waar is. Lekker belangrijk. Ga wat nuttigs doen met je tijd of wordt volwassen
Ach, neem het met een korreltje zout.. De ene keer heeft de stal 3 binnenbakken, de andere keer 2, in de ene post staan haar paarden 6u/dag buiten, dan van 10 tot 22, volgende post van 10 tot 18. Volgens mij heeft ze zelf een beetje moeite met al die luxe bij te houden
Ben er niet mee gestart, maar voor mij is ze veel meer waard, ze is betrouwbaar in het bos, en iedereen kan erop rijden. Van jong tot oud! En dat vindt ik ook super belangrijk. ''Dus dat is voor mij niveau genoeg!''
.
een 2 jarige uk, nu 2,5. Hij's heel lief en leert super snel en gaat voorlopig zeker niet weg! Myour schreef:Mijne was EUR 1884,91een 2 jarige uk, nu 2,5. Hij's heel lief en leert super snel en gaat voorlopig zeker niet weg!
nou we hebben gewoon 1900 gegeven hoor (geloof ik, moeder heeft het afgehandeld), maar daar kwam het bedrag op (1600 + castratie + klinische keuring). 
Daphne__ schreef:achja, ik was gek van de pony en wou geen goed duur paard wat oog in de sport kwam, gewoon een pony als maatje en viendinnetje.
nou nu heb ik het allebei.
oke ze heeft wel bijna een jaar op stal gestaan, om te rusten.
maar ze heeft nu nergens nog last van.
dus die 3.000 euro was ze hartstikke waard (ze zou eerst verkocht worden aan de verzekering,omdat herstel te duur was)

Jeanine84 schreef:Jilly_Hayco schreef:
Ach, neem het met een korreltje zout.. De ene keer heeft de stal 3 binnenbakken, de andere keer 2, in de ene post staan haar paarden 6u/dag buiten, dan van 10 tot 22, volgende post van 10 tot 18. Volgens mij heeft ze zelf een beetje moeite met al die luxe bij te houden
Ja hallo das ook lastig hoor, aangezien alles WORDT gedaan (zelfs dr kasten worden gepoetst door mams)..probeer het dan maar eens bij te benen hoe wat en waar..maar ach als je de prijzen van je paarden maar weet he