Whitepanther schreef:Ja hoor.... ster alures, moet ik me nu ook zorgen gaan maken?? aangezien Ilan ook al betrokken is in die film?? Straks denkt ie nog dat ie mij der ook maar gewoon af kan gooien net als met zwarte pietHeb ik dat weer... Die 2 zullen mekaar nu wel op ideeen gaan brengen over wat wel en niet de bedoeling is... misschien moeten we ze maar uit mekaar houden anders gaat ilan nim straks nog vertellen dat taart en borrelnootjes echt te prefereren zijn boven brokjes....
scheeld dat ilan van nature een beetje nuchterder is, maar idd mss moeten ze voorlopig niet te veel met elkaar communiceren...
Raan zullen we samen gaan, kunnen we mekaar ondersteunen, want nim gaat steeds verder naast zn ijzers lopen.. (wil graag een spaans klimaat in zn hele wei)
Heb ik dat weer... Die 2 zullen mekaar nu wel op ideeen gaan brengen over wat wel en niet de bedoeling is... misschien moeten we ze maar uit mekaar houden anders gaat ilan nim straks nog vertellen dat taart en borrelnootjes echt te prefereren zijn boven brokjes....
.
hahahaha