Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
. En als ik smorgens op stal kwam, deed hij spontaan een hele diepe buig(ing) maken
. Lache dus beloont
!
... dus dan wacht ik maar geduldig af tot ie klaar is en kan ik gaan poetsen. En als hij het nou voor publiek zou doen maar nee ....
hij was niet eens op zn hoede voor dingen maar k had m ingereden in de zomer en t werd herfst en ik dus verkouden en ik haalde even flink mn neus op
Spirit is soms nogal moeilijk met opzadelen en vooral vroeger was het erg maar nu heb ik hem dus geleerd dat als 'ie braaf blijft stilstaan met opzadelen dat hij een pepermuntje krijgt. Met als gevolg dat ik hem nu dus altijd moet een muntje geven met opzadelen én als ik het eens vergeet heb ik het geweten
hij doet niet lastig op het moment zelf maar wacht tot ik er op zit en dan gaat 'ie er voor. Gelukkig is er een trukje om te kijken of ik al een muntje heb gegeven, ofwel ruik ik gewoon eens ofwel kijk ik gewoon eens naar dat spierwitte kwijl dat uit z'n mond komt
.
.
saweeet schreef:Voetje geven in ruil voor een snoepje... Als meneer zin in een snoepje heeft, geeft hij uitzichzelf een voetje (niet zo fijn als je er net voor staat...)
:d
tjha en toen zat ik bijna in z`n oren,, haha

(zoon is niet altijd even vlug van reactie)
net zo met galop.
) en vort is wat ik roep om ze in beweging te krijgen haha.