Make - up en paarden ? Raadsel . Friemelmiep.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous_

Re: Make - up en paarden ? Raadsel . Friemelmiep.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:56

sarah_m schreef:
Hmm ik vind hem niet zo.
Ik ben ook best wel anky fan en het merendeel ik overdreven onrealistisch

Natuurlijk is het onrealistisch, dit komt omdat het zo overdreven is. En zoals ik al zei, ben maar blij dat het zo overdreven is anders was het WEL realistisch en stond heel bokt nu op z'n kop. En denk dat je niet te zeer moet letten op het stukje over de setjes, denk dat dit meer bijzaak is in dit stukje tekst, bijna iedereen vind setjes leuk en is ook niks mis mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:36

Is het dan niet handig om een soort van column onderdeel op bokt te maken? Waar mensen dan kunnen schrijven en dat anderen dat dan weer kunnen beoordelen. Het lijkt me sowieso wat handiger dat mensen dan ook meteen weten dat ze het geschreven stuk met een korrel zout moeten nemen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:38

wat bedoel je met de zin : het geschreven stuk met een korrel zout moeten nemen ?

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:44

Dapy schreef:
wat bedoel je met de zin : het geschreven stuk met een korrel zout moeten nemen ?

het niet sirieus nemen! Knipoog

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:50

haha echt grappig!
veel stukjes zijn wel heel overdreven maar wel leuk Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 23:53

dankje,

nu snap ik ook wat je bedoeld evan

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 23:59

Ik kan de humor erin wel vinden Haha! Vind hem geniaal om te lezen!
Ik stelde me er meteen een hele hoop beelden bij voor Vork
Ach mijn hengst heeft ook een roze halster, getten,touw, en pad Clown

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 00:00

haha, ach ik ben ook een 'friemelmiep' maar juist doordat het zo onrealistisch is geschreven voel ik me niet aangesproken, ik vind het een grappig stukje Tong uitsteken dat van die pumps slaat tuurlijk nergens op maar ik vind wel dat je een juiste dosering humor heb gebruikt Tong uitsteken
Ik vind dat sommigen hier zich een beetje te aangesproken voelen, naar mijn idee bedoelt de ts hier niets persoonlijks, of aanvallens mee
ik heb erg gelachen!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 00:25

ik vind het echt hilaaaaarisch Tong uitsteken. degenen die zich aangesproken voelen heb je misschien iets té goed beschreven. best confronterend zo'n stuk over jezelf lezen Vork (nee grapje hoor Knipoog no hard feelings)
maar ik vind niet dat je je hoeft te verontschuldigen voor wat je hebt geschreven hoor.
en als iemand zich eraan stoort; je hóeft niet te reageren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:00

Redrumfox schreef:
Dapy:
Ja dat weet ik ook wel, en het gaat mij ook absoluut niet om je stukje. Maar om het feit dat bokkers anderen niet accepteren zoals ze zijn en daar om lachen, ik word er niet mee geraakt - hier lig ik echt niet wakker van, zegt meer over hen dan over mij - maar vroeger werd ik dat wél en ik weet dus dat het mensen ontzettend pijn kan doen als emotioneel onstabiel zijn. Vandaar dat ik hier zo fel in ben, hoewel ik vind dat ik het heel beschaafd heb gehouden. Lachen Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken, de boodschap is duidelijk en ik wil niet jouw topic verzieken.

toch vind ik het wel typisch dat - in dat andere topic waar dapy dit topic op gebasseerd heeft - dat iedereen dat zo geweldig grappig vindt, en dat niemand zich daar aangevallen voelt.. Terwijl dat topic ook behoorlijk aanvallend over kon komen imo.

En dat dit stukje, dat dan mss iets minder goed is geschreven, en met een andere TS dan ineens zulke reacties uitlokt..
Ik snap da niet helemaal,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:32

Dikke knipoog, Dapy, je bent je doel al voorbijgestreefd Knipoog
Jij zet een stuk neer, grappen en grollen en tadaaaaaa, de eersten zijn al opgestaan die er ook nog tegenin gaan, net of jij het superserieus bedoelde!
Knap gedaan, keep going.
En over the top mag af en toe best, goed voor de ongetrainde lachspieren van al die luitjes die dit soort topics serieus nemen Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 14:44

Suleitha, jouw berichtje maakt mijn dag weer goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 14:46

Graag gedaan!
Ik heb me slap gelachen om jouw stuk en eigenlijk nog meer om de reacties van bokkertjes die denken dat het serieus is bedoeld of zich meteen aangevallen voelden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:34

ja ik was nog even vergeten te zeggen dat ik er zelf ook wel om heb kunnen lachen Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:42

Soms denk ik ook wel eens 'ga je paardrijden of ga je naar balletles met je pony als assocair' Huilen van het lachen.
Ach iedereen moet zelf weten waar zij zich prettig bij voelt; als je je prettig voelt om in vol ornaat op je powny te zitten moet je dat vooral zelf weten; ik doe het niet. Eén vooordeel; als je er afvalt, naar het ziekenhuis moet met een gebroken been; DAN zie je er wel goed uit Vork

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:51

Okee het is niet realistisch, dat is niet erg.

Maar dat het zo lekker voorspellend is geschreven is wel wat minder. Ik wist bijvoorbeeld al bij de eerste zin dat er waarschijnlijk 100X het woord roze zou worden genoemd. En ja het was ook nog zo Lachen..

Maargoed. Jammer dat dit stuk een beetje mislukt is. Het is tenslotte je eerste (dat zei je toch?). Ik wil ook helemaal niet de kat leggen op je onderwerp, maar het is wel een beetje Passé.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:55

suleilitha schreef:
Graag gedaan!
Ik heb me slap gelachen om jouw stuk en eigenlijk nog meer om de reacties van bokkertjes die denken dat het serieus is bedoeld of zich meteen aangevallen voelden Clown

Hier sluit ik me maar al te graag bij aan!!!

Haha! ROFL OK dan!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:59

Haha, leuk Haha!

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:00

Ik vind het ook heel leuk geschreven!! Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:01

ROFL ROFL ROFL

Heerlijk overdreven stuk en nog heerlijker hoe sommige mensen zich meteen zo ontzettend aangesproken voelen. Haha!
Geweldig!!! Haha! Ja

Ik ben als zogenaamde 'natural' ook altijd opgemaakt bij de paarden (behalve als het regent Clown , want dan hangt zelfs mijn waterproof make-up op een gegeven moment aan mijn kin Clown Clown ) en ik vind het ook best vervelend om in mijn oude troep op de fiets naar de paarden te gaan (in de auto vind ik niet erg), maar ja, dat hoort erbij. Ik zeg altijd maar zo: Mijn paard boeit het niet hoe ik er uit zie en ik ben niet bij de paarden om alleen maar mooi te wezen'''.

Oh, en ik heb ook een halve, dikke, stoffige buiten Fjord. Haha! Tong uitsteken
Heb het idee dat hij iedereen aantrekt juist. Iedereen wil hem altijd knuffelen. Clown

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:05

Haha ik vind 'm leuk Haha! En de serieuze reacties van sommigen maakt het alleen maar mooier haha!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:05

Echt geweldig geschreven!

Ja en de mensen die zich aangesproken voelen.. tis maar een verhaal Tong uitsteken

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:29

Ik denk niet dat er mensen zijn die zich aangesproken voelen.

Iedereen hier geeft een reactie over TS haar geschreven stukje. Bij de een is dat negatief en noemen een voorbeeld en bij de ander is dat positief.

Dat is eigenlijk hetzelfde als de een commentaar geeft op de ander. En de ander daarop zegt: 'ben je sjaggi ofzo?' ..
Dat is ook zo oppervlakkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:31

daantje99 schreef:
Okee het is niet realistisch, dat is niet erg.

Maar dat het zo lekker voorspellend is geschreven is wel wat minder. Ik wist bijvoorbeeld al bij de eerste zin dat er waarschijnlijk 100X het woord roze zou worden genoemd. En ja het was ook nog zo Lachen..

Maargoed. Jammer dat dit stuk een beetje mislukt is. Het is tenslotte je eerste (dat zei je toch?). Ik wil ook helemaal niet de kat leggen op je onderwerp, maar het is wel een beetje Passé.

jij vindt het, het is niet zo, dat het dan maar meteen zo is Tong uitsteken ..
sorry, vind het altijd erg irritant als mensen hun meningen als feiten neerzetten Knipoog

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:41

Geweldig!

Leuk bedacht! Ik heb er echt om kunnen lachen!