Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Thats_Me schreef:Als je als bedrijf niets meer aan je dieren hebt, tja dan moeten ze weg. Heb ook wel eens gebaald dat een paard verkocht werd, maar tevens was ik blij dat hij een nieuwe eigenaar had en niet telkens meer van ruiter hoefde te wisselen
Dus nee ik vind het niet jammer... Maar ik kan je wel heel goed begrijpen, ik heb ook ruim 14 jaar op manegepaarden gereden. Balen was het als je lievelingspaard verkocht werd zeg! Heel erge moeite heb ik er nooit mee gehad omdat ik het altijd leuk vond voor het paard en de nieuwe eigenaar. Uiteindelijk is het voor het paard natuurlijk veel leuker om een eigen baasje te hebben en maar 1 iemand die op hem/haar rijd. Dus mss moet je dat de volgende keer maar denken. Daarnaast komt jouw tijd ook nog wel, wie weet kom je zelf ook ooit eens een manegepaard tegen waar je helemaal gek van bent. En als je hem dan ook nog eens kan kopen is het alleen maar leuk toch?
calippolover schreef:Jaa maar er zijn ook zat mensen die een pony niet kunnen betalen, Die dromen echt van HUN droompony
Helaas, maar de manege kan natuurlijk niks met paarden die niet lopen
Miss_Montana schreef:calippolover schreef:Jaa maar er zijn ook zat mensen die een pony niet kunnen betalen, Die dromen echt van HUN droompony
Ik heb het ook 15 jaar lang (zo niet langer) bij dromen moeten houden hoor